בזק מקימה תוכנית לסטארט-אפים חברתיים

במסגרת התוכנית יינתן ליווי מקצועי ופיננסי לעד 15 סטארט-אפים שמטרתם היא לסייע בצמצום הפער הדיגיטלי

למה בזק מתנגדת לרפורמת השוק הסיטונאי?

בזק ותוכנית ההאצה The Rally הודיעו על הקמת פרויקט חדש לליווי סטארט-אפים "חברתיים", במטרה לצמצם את הפער הדיגיטלי. הסטארט-אפים הנבחרים יקבלו ליווי מקצועי ופיננסי, ויעברו תהליכי פיתוח ועזרה בגיבוש המודל העסקי. בין המנטורים בתוכנית ניתן למצוא את ינקי מרגלית ואלן גלמן.

מחר (ה') תארח בזק יזמים ותחשוף בפניהם מגמות עולמיות בתחום, כמו גם את המשאבים שתוכנית The Rally תציע להם.

לראלי יתקבלו עד 15 סטארט-אפים, שיעברו תוכנית אישית שתותאם לצרכיהם ומליווי מקצועי צמוד של מנטורים. הפרויקט יימשך שלושה חודשים, במהלכם יקבלו הסטארט-אפיסטים דגשים על תהליכי גיוסי הכספים למיזמים ועל מינוף הדברים לטובת צמצום הפער הדיגיטלי.

הפרויקט הוא חלק מהתמיכה של בזק, לדבריה, בתוכניות לצמצום פערים חינוכיים, לימודיים וחברתיים-כלכליים בקרב אוכלוסיות מוחלשות, בכלל זה תוכניות לחינוך טכנולוגי ושילוב מחשבים ואינטרנט בעולם החינוך.

The Rally היא תוכנית האצה לפרויקטים טכנולוגיים בתחום החברתי. מטרתה היא, כך נמסר, "לרתום את ה-DNA היזמי, החדשנות והיצירתיות הישראלית, כמו גם את היכולות הטכנולוגיות, לטובת מציאת פתרונות טכנולוגיים לסוגיות חברתיות". התוכנית היא פרי שיתוף פעולה בין האב תל אביב, חממה ליזמות טכנולוגית חברתית, וארגון Tech For Good, המסייע ליזמים טכנולוגיים ליצור אימפקט חברתי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים