האפליקציה הישראלית CallApp גייסה ארבעה מיליון דולר

הגיוס בוצע מהקרן האמריקנית גיזה ססקואנה ● החברה כניסיון לפענח את הזהות הדיגיטלית של המתקשרים אל מי שהוריד את האפליקציה, ועקפה באחרונה את רף חמישה מיליון ההורדות

גיוס עם חיוך. CallApp

CallApp, האפליקציה הישראלית היוצרת חייגן חברתי ושיחה מזוהה חכמה, הצליחה לגייס השבוע ארבעה מיליון דולר מהקרן האמריקנית גיזה ססקואנה, והשלימה בכך שינוי בעלות בחברה.

את סבב הגיוס הובילה קרן ההון-סיכון גיזה, יחד עם מספר אנג'לים, ביניהם סער וילף, מייסד Fraud sciences, שנמכרה ל-PayPal, ומשה ליכטמן, לשעבר מראשי מיקרוסופט (Microsoft) ישראל. במסגרת העסקה רכשה הקבוצה את חלקו של עודד וולוביץ', ממייסדי CallApp.

החברה הוקמה ב-2011 כניסיון לשלב את עולם המדיה החברתית עם מספרי הטלפון ולפענח את הזהות הדיגיטלית של המתקשרים אל מי שהוריד את האפליקציה. באחרונה היא חצתה את רף חמישה מיליון ההורדות. בחודש מאי האחרון הורידו אותה יותר מ-50 אלף פעמים בכל יום, מה שהכניס אותה לרשימת 100 האפליקציות המובילות ב-Google Play. היא אף דורגה בה מעל אפליקציות מוכרות כגון Viber ולינקדאין (LinkedIn).

עמית און, ממייסדי CallApp והמנכ"ל שלה, אמר עם סיום הליך הגיוס כי "החברה עלתה על דרך המלך. הצלחנו לסגור סיבוב השקעה מקרנות עולמיות מובילות בתוך זמן קצר. בתקופה הקרובה נתמקד בהמשך בניית המוצר ובבניית הצוות החזק בתחום, שיאפשר לנו להאיץ את הצמיחה ולהגיע לעשרות מיליוני משתמשים".

אייל ניב, שותף בגיזה, ציין כי ההשקעה "מחזקת את החברה. היא מייצגת את האמון הרב שרוכשים לא רק השותפים אלא גם גופים גדולים בעולם לצוות שיוביל את החברה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דניאל

    ידיעה שגויה, בדהמרקר כתוב שמנכ"ל החברה עודד וולוביץ, עשה אקסיט ומכר את החברה ב 4 מיליון דולר אחרי שגייס סהכ כמיליון דולר לחברה. אין פה שום השקעה

אירועים קרובים