ביל מקדרמוט, מנכ"ל סאפ: "ההזדמנות העסקית שטמונה בעסקים קטנים ובינוניים – עצומה"

"יש לסאפ מחויבות לארגוני SME והיא תעשה כל מאמץ על מנת לפשט עוד יותר את פתרונותיה בתחום", אמר מקדרמוט בכנס שערכה החברה בניו-יורק

ביל מק'דרמוט, מנכ"ל סאפ. צילום: יח"צ

"יש בשוק ה-SME הזדמנות עסקית עצומה עבור סאפ (SAP) והחברה תעשה כל מאמץ על מנת לפשט עוד יותר את פתרונותיה, כדי לספק מענה לדרישות של החברות בתחום", כך אמר ביל מקדרמוט, מנכ"ל החברה.

מקדרמוט אמר את הדברים באירוע שערכה סאפ באחרונה בניו-יורק. זו הפעם הרביעית בשלוש השנים האחרונות בה מקיימת החברה אירוע עולמי המתמקד בארגונים קטנים ובינוניים. על פי מקדרמוט, מרבית לקוחותיה החדשים של סאפ מגיעים ממגזר זה. הוא ציין כי סאפ סיימה את הרבעון השלישי של השנה עם יותר מ-263 אלף לקוחות, מתוכם יותר מ-80%, או 212,500, הם חברות קטנות ובינוניות. לדבריו, "שוק ה-SME הצפוי לגדול ל-244 מיליארד דולר עד 2018".

נראה כי הרוח הנושבת במשרדי סאפ אמנם מעידה על שינוי משמעותי ומשהו באופייה עובר ריכוך, שנובע מהמגוון של מנהליה, שמגיעים מכל רחבי העולם. את השינוי ניתן לראות קודם כל בדברי המנהלים העכשוויים בכנס. להבדיל מעמיתיהם בעבר, שנקטו תמיד בלשון המעטה לגבי המוצרים והתחזיות, הם נוטים לצייר את ההווה והעתיד בתנועות מכחול רחבות ובצבעים הרבה יותר בהירים.

אולם, השינוי לא מסתכם בדיבורים. ניתן לראות אותו גם בממשקי המשתמש של מערכות ה-ERP החדשות, דוגמת SAP Business By Design, ובגמישות שבה מתחברות המערכות למוצרי צד שלישי, למכשירי מובייל ולמערכות ווביות.

"טכנולוגיה וחדשנות מרכזיות להצלחת עסקים בכל גודל"

האירוע בניו-יורק נפתח בפנל של בעלי עסקים קטנים ובינוניים, שסיפרו כיצד אפשר להם הפתרון של סאפ לצמוח, ללא השקעה של משאבים מיותרים. מקדרמוט, שהשתתף בפנל, סיפר על הקשר שלו עם עולם העסקים הקטנים וציין כי עוד כנער בגיל העשרה, החל את דרכו העסקית כבעלים של חנות מכולת בלונג איילנד. "ביליתי את הימים המוקדמים של הקריירה שלי כבעל עסק קטן והבנתי ממקור ראשון עד כמה חברות קטנות חיוניות לצמיחה הכלכלית", סיפר. "יש לסאפ מחויבות אסטרטגית לספק שירותים לעסקים קטנים ובינוניים בכל אזור בעולם, שיאפשרו את המשך צמיחתו של מגזר חשוב זה. אנחנו מביאים היום מסר ברור לפיו טכנולוגיה וחדשנות הן מרכזיות להצלחת עסקים בכל גודל".

קווין גילרוי, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי למגזר העסקים הקטנים והבינוניים בסאפ

קווין גילרוי, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי למגזר העסקים הקטנים והבינוניים בסאפ

בכדי להדגיש עוד יותר את עומק הפעילות העסקית של סאפ במגזר ה-SME אמר קווין גילרוי, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי למגזר העסקים הקטנים והבינוניים בחברה, כי "ביחד עם יותר מ-11,900 שותפים ברחבי העולם, אנחנו מספקים היצע מקיף של פתרונות SME המיועדים כולם לספק דרכים טובות יותר לעשיית עסקים עבור לקוחותינו. כל הפתרונות ניתנים לפריסה באופן מקומי, בענן או בצורה היברידית, כך שהגמישות המוצעת ללקוח מאפשרת לו לפעול בדרך הנוחה ביותר עבורו".

לדבריו, "יש לסאפ מסורת חזקה של הצלחות במגזר העסקים הקטנים והבינוניים. תחזיות עדכניות מצביעות על כך ששוק ה-SME עומד לייצג 52% מהוצאות ה-IT ב-2015, כשמגזר העסקים הקטנים עומד להיות אחד המגזרים הגדולים ביותר בכך. ברור לפיכך שחברות קטנות ובינוניות הן העתיד, וסאפ מציעה את הפתרונות הנכונים כדי לעזור להן להתחרות ולהצליח".

הכותב הינו שליח אנשים ומחשבים לכנס בניו-יורק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים