סקר: משתמשי האינטרנט בארצות הברית חשים כי איבדו שליטה על הנתונים שלהם

במסגרת המחקר נשאלו 607 מבוגרים בארצות הברית כיצד הם רואים את נושא הפרטיות בעקבות החשיפות של אדוארד סנואודן ביחס לתוכניות המעקב של הממשל

כל התשובות נכונות. איור: BigStock

מסקר חדש של מכון המחקר Pew עולה כי כמעט כל האמריקנים חשים כי איבדו שליטה על האופן שבו חברות אוספות את נתוניהם האישיים ומשתמשות בהם.

במסגרת המחקר נשאלו 607 מבוגרים בארצות הברית כיצד הם רואים את נושא הפרטיות בעקבות החשיפות של אדוארד סנואודן ביחס לתוכניות המעקב של הממשל. מהתוצאות עולה כי מרבית המשיבים נותנים "אמון מועט" באבטחה של כלי תקשורת – מאתרים של מדיה חברתית ועד מכשירי טלפון, ופחות מרבע מביניהם סבורים כי אפשר לשמור על האנונימיות באינטרנט בקלות.

כ-81% מהמשיבים ציינו כי אינם חשים ביטחון כאשר הם מבקשים לשתף מידע פרטי באתרים של רשתות חברתיות. למעלה ממחצית מהמשיבים חשים חוסר ביטחון כאשר הם שולחים פרטים אישיים, דוגמת בעיות רפואיות, בדואר אלקטרוני או בהודעת SMS.

80% מהמשתמשים באתרים של רשתות חברתיות, דוגמת פייסבוק (Facebook), טוויטר (Twitter ) ולינקדאין (LinkedIn ), חוששים שמפרסמים ובתי עסק מקבלים גישה למידע שהם משתפים באתר. שני שלישים מהמשיבים סבורים כי על הממשל להגביר את הרגולציה ביחס למפרסמים אלה.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים