רבעון טוב לבזק בינלאומי: ההכנסות עלו ב-7% והרווח הנקי – ב-8%

החברה סיימה את הרבעון עם הכנסות בסך 385 מיליון שקלים ורווח נקי של 42 מיליון ● העליות - בעיקר עקב העמקת הפעילות של בזק בינלאומי במגזר העסקי ובפתרונות תקשורת נתונים

מוטי אלמליח, מנכ"ל בזק בינלאומי

בזק בינלאומי סגרה את הרבעון השלישי עם עליות בהכנסות ובכל סעיפי הרווחיות. התוצאות בולטות בעיקר על רקע העמקת הפעילות של החברה בתחומים שונים, כמו הפתרונות והשירותים לעסקים.

בעוד שקבוצת בזק חוותה ירידות בתוצאות העיקריות שלה, ההכנסות של בזק בינלאומי גדלו ב-7% ל-385 מיליון שקלים לעומת 360 מיליון והרווח הנקי שלה עלה ב-7.7% ל-42 מיליון שקלים בהשוואה ל-39 מיליון. הרווח התפעולי עלה ב-7.9% ל-59 מיליון שקלים בהשוואה ל-55 מיליון. ה-EBIDTA גדל ב-4.4%.

החברה רשמה במהלך הרבעון זינוק של 32% בהכנסות שלה מפתרונות תקשורת לעסקים ושל 16% מפתרונות תקשורת נתונים.

מדובר ברבעון המדווח הראשון של מוטי אלמליח כמנכ"ל בזק בינלאומי. הוא אמר לאחר פרסום התוצאות כי "החברה מוכיחה שלמצוינות אין גבול עליון והיא מצליחה ברבעון השלישי לשבור שיאי הכנסות ולהציג גידול בכל מרכיבי הרווח. העמקת פעילותה של בזק בינלאומי בעולם פתרונות המחשוב והתקשורת לעסקים ומומחיותה בתחום מאפשרים לה להוביל עסקות רבות ומשמעותיות במשק הישראלי. אין לי ספק כי המשך תנופת הפעילות המרשימה של החברה במגזר העסקי לצד העמקת פעילותה בתחום השירותים והמוצרים מבוססי האינטרנט ימשיכו לייצר ערך לחברה וללקוחותיה גם בהמשך".

חברה בת נוספת של קבוצת בזק שרשמה תוצאות טובות במהלך הרבעון השלישי היא yes, עם גידול של 5.4% בהכנסות ל-432 מיליון שקלים, עלייה של 4.5% ברווח התפעולי ל-76 מיליון וקיטון בולט בהפסד הנקי, שירד ב-37% ל-86 מיליון שקלים.

לעומת זאת, בזק קווי רשמה ירידה של 4.1% בהכנסות ל-1.08 מיליארד שקלים וקיטון של 10% ל-324 מיליון. מספר הקווים עמד על 2.21 מיליון לעומת 2.22 מיליון ברבעון השלישי של 2013. עם זאת, החברה גייסה במהלך השנה האחרונה יותר מ-100 אלף לקוחות אינטרנט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים