רבעון מעורב לאודיוקודס: ההכנסות עלו ב-11%; הרווח הנקי הפך להפסד

ההכנסות של החברה ברבעון השלישי הסתכמו ב-39 מיליון דולר וההפסד הנקי - ב-708 אלף ● באודיוקודס מציינים כי זהו הרבעון התשיעי ברציפות בו היא רושמת עלייה בהכנסות

שבתאי אדלרסברג, נשיא ומנכ"ל אודיוקודס. צילום: פלי הנמר

אודיוקודס (AudioCods) סוגרת את הרבעון השלישי של השנה עם תוצאות מעורבות: עלייה דו ספרתית בהכנסות לצד מעבר מרווח להפסד נקי.

ההכנסות הרבעוניות של החברה הסתכמו ב-38.95 מיליון דולר – גידול של 11.19% לעומת הרבעון השלישי של 2013. מתוכן, מכירות המוצרים עלו ב-5.5% ל-30.63 מיליון דולר ומכירות השירותים זינקו ב-38.76% ל-8.31 מיליון.

במהלך הרבעון רשמה החברה הפסד נקי על פי GAAP של 708 אלף דולר בהשוואה לרווח של 935 אלף. ההרעה בסעיף זה נבעה בין השאר מגידול של פי 63 בחבות המס ל-1.45 מיליון דולר. שלא על פי GAAP ירד הרווח הנקי של אודיוקודס ב-16.67% ועמד על 1.5 מיליון דולר.

עוד עולה מהתוצאות כי ההוצאות הגולמיות הרבעוניות גדלו ב-7.76% ל-16.49 מיליון דולר, הרווח הגולמי זינק ב-13.86% ל-22.46 מיליון והרווח הגולמי השולי עמד על 57.67%. ההוצאות התפעוליות רשמו עלייה של 12.63% ל-21.45 מיליון דולר והרווח התפעולי צמח ב-48.03% והסתכם ב-1.01 מיליון.

בתשעת החודשים הראשונים של 2014 גדלו הכנסותיה של אודיוקודס ב-11.37% ל-112.46 מיליון דולר. גם בתקופה זו עברה החברה מרווח נקי – של 1.45 מיליון דולר – להפסד נקי, שעמד על 1.03 מיליון.

המעבר להפסד נבע משתי סיבות עיקריות: האחת היא חבות המס, שגדלה פי 15 ל-2.4 מיליון דולר, והשנייה היא מעבר להוצאות פיננסיות של 168 אלף.

אודיוקודס סיימה את התקופה עם גידול של 13.99% בהוצאות התפעוליות ל-64.28 מיליון דולר. כתוצאה מכך נפגע הרווח התפעולי: הוא עלה ב-4.06% בלבד ל-1.54 מיליון דולר.

הצפי של אודיוקודס: צמיחה בהכנסות בטווח הרחוק

שבתאי אדלרסברג, נשיא ומנכ"ל אודיוקודס, אמר ש-"אנחנו שמחים לדווח על רבעון תשיעי ברציפות של צמיחה בהכנסות. ביקושים גבוהים בכל עסקי הנטוורקינג שלנו הביאו לצמיחה של 14.7% בהכנסות מסעיף זה בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד".

אדלרסברג ציין את הגידול במכירות של מגוון מוצריה של אודיוקודס, בהם Microsoft Lync, שצמחו ביותר מ-40% לעומת הרבעון השלישי של 2013, וקו בקרי הגבול לשיחות SBC, שקפץ ביותר מ-100%.

הוא הוסיף כי "ברבעון האחרון נבחרו הפתרונות שלנו על ידי אחת מרשתות בתי המלון הגדולות בעולם, על ידי חברת פארמה בת 4,000 עובדים ועל ידי אחד ממשרדי הממשלה בארצות הברית, ואנחנו ממשיכים גם עם בסיס הלקוחות הקיים, שכולל בין היתר את יצרן השבבים הגדול בעולם".

"אנחנו בטוחים שהמיקוד הגובר שלנו בפתרונות ושירותים יאפשר לנו לפתח מוצרים חדשים בתחום התקשורת העסקית, שיתמכו בצמיחה בהכנסות לטווח הרחוק יותר", סיכם אדלרסברג.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים