מיקרוסופט שחררה יותר מ-7,000 תיקונים בחלונות 10

הגרסה החדשה כוללת "מרכז פעולות" - מקום אחד בו מרוכזים כל העדכונים שמיועדים למשתמש ● לפי החברה, היא קיבלה יותר מרבע מיליון פידבקים על מערכת ההפעלה החדשה

Windows 10. עדכון צולע

פחות מחודש מאז השקת גרסת הסקירה של חלונות 10 (Windows 10) שחררה מיקרוסופט (Microsoft) גרסת הדגמה למערכת ההפעלה החדשה שלה, שנקראת Build 9860. לפי החברה, הגרסה החדשה מכילה יותר מ-7,000 תיקונים ושינויים ביחס לזו הראשונית.

במיקרוסופט מספרים שחלק גדול מהשינויים הללו מגיע כתוצאה מהמשוב שקיבלה החברה ממי שכבר הורידו והתקינו את גרסת הסקירה. לדבריה, היא קיבלה יותר מרבע מיליון פידבקים דרך כלי המשוב המבונה בחלונות, כ-25 אלף פוסטים הועלו לפורומים של החברה ועוד כ-650 רעיונות נשלחו ישירות לתיבת ההצעות של צוות הפיתוח של חלונות.

אחד השינויים הבולטים בגרסה החדשה הוא מרכז הפעולות (Action Center). מדובר באימוץ של רעיון שכבר מובנה בטלפונים החכמים: מקום אחד בו מרוכזות כל ההודעות שמיועדות למשתמש, ולא משנה מערכת ההפעלה. הכוונה היא להתראות על הודעות דואר חדשות; עדכוני מצב והודעות מאפליקציות מסרים מיידיים ורשתות חברתיות; התראות על אירועים מתקרבים בלוח הזמנים של המשתמש; והודעות על עדכוני אפליקציות.

שינוי אחר, מינורי יותר, הוא האפשרות לפתוח שולחנות עבודה וירטואליים. משתמשים טענו שקשה לדעת אם אכן מתבצע מעבר בין השולחנות הפתוחים, ובמיקרוסופט הוסיפו אנימציה מיוחדת שתאפשר לוודא זאת.

נפח ההורדה של הגרסה החשה עומד על 2-2.74 ג'יגה-בייט, בתלות בשפה ובתצורת המחשב.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רענן בקר

    אז, בעצם, מה יותר טוב - הפידבקים או התיקונים? לדעתי 7,000 תיקונים למערכת כל כך חדשה זה מגוחך. היו צריכים לשבת על זה יותר לעומק לפני שהוציאו כנראה, ולא כמערכת שהיא 'פג'

אירועים קרובים