פייסבוק השיקה גרסה משופרת של פלטפורמת המודעות

מקורה של הפלטפורמה החדשה בחטיבת אטלס מסיאטל, אשר נרכשה על ידי פייסבוק ממיקרוסופט ●הטכנולוגיה החדשה מאפשרת לפרסם על סמך מידע זה גם באתרים ואפליקציות מצד שלישי

הרבה יותר קל לפרסם עכשיו. אילוסטראציה: BigStock

פייסבוק (Facebook) השיקה ביום אתמול (ב')  גרסה משופרת של פלטפורמת הפרסום שלה, אשר תסייע לחברות לעקוב אחר התנהגות הצרכנים במכשירים שונים, ואפילו שלא במקוון.

מקורה של הפלטפורמה החדשה בחטיבת Atlas מסיאטל, אשר נרכשה על ידי פייסבוק ממיקרוסופט (Microsoft) בשנה שעברה. אנליסטים מסוימים מעריכים כי הפלטפורמה החדשה עשויה לאיים על הנתח של גוגל (Google) בשוק של הפרסום באינטרנט.

"צפוי פה קרב ענקים. מדובר בגורמים הדומיננטיים ביותר בשוק" אמרה רבקה לייב, אנליסטית של Altimeter Group.

בניגוד לטכנולוגיות פרסום אחרות, הפלטפורמה של Atlas מבוססת על מידע דמוגרפי זמין לציבור שמשתמשי פייסבוק מציינים בפרופיל שלהם דוגמת גיל, מיקום ותחומי עניין, ומאפשרת לפרסם על סמך מידע זה גם באתרים ואפליקציות מצד שלישי. זאת במקום להסתמך על קבצי Cookis שאינם פועלים במכשירים ניידים. עם זאת, מאחר והטכנולוגיה של Atlas אינה מבוססת על חיפוש באינטרנט, "היא אינה יכולה להביס את גוגל" הוסיפה לייב.

בגוגל סירבו להגיב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים