משה יבניאל, IFN-יעל: "פרויקטי ECM יביאו לחיסכון בעלויות והתייעלות תפעולית"

"ניהול תוכן ארגוני יסייע למנמ"רים להתמודד עם האתגרים הניצבים בפניהם", אמר יבניאל, משנה למנכ"ל IFN מקבוצת יעל

משה יבניאל, משנה למנכ"ל IFN

"בפני המנמ"רים עומדים כמה אתגרים ומצוקות ובמקביל, עליהם לצמצם את עליות התפעול של ה-IT ושל כלל הארגון. בנוסף, הם נדרשים לספק ייעול של תהליכי העבודה בארגון, לסייע למנהלי הארגון להפוך אותו לדיגיטלי. אחד הפתרונות לאתגרים אלה הוא מימוש מושכל של פרויקטי ניהול תוכן ארגוני (ECM)", כך אמר משה (צ'יקו) יבניאל, משנה למנכ"ל IFN מקבוצת יעל.

יבניאל דיבר במפגש השנתי המקצועי ECM – ניהול מסמכים ותוכן ארגוני, שערכה IFN מקבוצת יעל. המפגש נערך היום (ד') במלון דניאל בהרצליה, בהשתתפות לקוחות החברה ושותפיה העסקיים.

"שילוב התחומים של עולם ללא נייר והפיכת הארגון לדיגיטלי, לצד הצורך בחיסכון ועמידה ברגולציות בתחום, מעמידים את המנמ"רים בפני אתגר חדש ומורכב", אמר יבניאל. "המנמ"ר נדרש לנהל את מערך ה-IT שבראשותו כך שיהיה יעיל יותר, ויאפשר לארגון לקבל יתרון עסקי מבוסס IT".

הוא ציין כי IFN עובדת מזה שני עשורים על בסיס טכנולוגיות FileNet מבית יבמ (IBM). "פתרונות IFN מבוססים על שני קווי מוצרים: FileNet-IBM ומוצרים פרי פיתוח של IFN, שמתממשקים ובנויים על תשתיות FileNet".

הוא הציג שני מוצרים מהקו הראשון: שולחן העבודה המאוחד IBM Content Navigator ו-Case Manager, לסריקה וניהול תהליכים בעולם המובייל. יבניאל ציין כי "הוספנו גרסה חדשה למוצר – Drive U7. אנחנו מצויים בשלבי ההטמעה שלו באחת מחברות הביטוח".

נתי אברהמי, מנכ"ל קבוצת יעל. צילום: אור יעקב

נתי אברהמי, מנכ"ל קבוצת יעל. צילום: אור יעקב

לסיכום הוא אמר כי "IFN מספקת למנמ"ר ולאנשיו יכולת להתמודד באופן מושכל עם הכמויות האדירות של התוכן, במטרה לאפשר את כל תהליכי העבודה שקשורים לתוכן הארגוני".

"ערכים – לא רק טכנולוגיות"

נתי אברהמי, מנכ"ל קבוצת יעל, אמר בכנס כי "מדברים הרבה על טכנולוגיות, שמשתנות ללא הרף. אלא יש גם ערכים, ואלה לא השתנו בחמשת העשורים שהחברה קיימת. אנחנו מקפידים על מקצועיות בפעילות שלנו, על חדשנות. יעל עובדת חזק על תחום השירותיות ומקפידה מאוד על אמינות ויושרה. אנחנו נמצאים בקשר ארוך טווח עם הלקוחות".

לדבריו, "נמשיך להקפיד על הערכים הללו, הם לא פחות חשובים מהטמעת השיא של הטכנולוגיה. 2014 היא שנה מרתקת בהיבטים הכלכלי-עסקי והגיאו-פוליטי. נקווה ש-2015 תהיה שנה שקטה וטובה כלכלית".

זאב גל-צור, מנהל קבוצת התוכנה ביבמ ישראל, דיבר על ווטסון (Watson) וציין כי "זו טכנולוגיה חדשה שפועלת בתחום המחשוב הקוגניטיבי, שהוא הדור הבא של המחשוב. הטכנולוגיה הזו יוצרת קשרים בין דברים ומנסה לנבא באיזו סבירות תבוא תוצאה נכונה".

זאב גל-צור, מנהל קבוצת התוכנה ביבמ ישראל

זאב גל-צור, מנהל קבוצת התוכנה ביבמ ישראל

הוא הוסיף ש-"יש כבר ניצוצות של ווטסון בעולם ה-ECM". בהמשך הוא דיבר על FileNet ואמר כי בין לקוחות החברה "יש 24 מתוך 30 הבנקים הגדולים בעולם, 15 מ-16 חברות הטלקום הגדולות, 19 מ-23 חברות הביטוח ו-56 מ-58 סוכנויות הממשל". גל-צור סיכם באמרו כי "מוצרי FileNet מתחדשים כל הזמן ומגדילים את נתח השוק שלהם, וכולם עברו הגירה מלאה לעברית".

לאחר מכן הוצגו סיפורי לקוח: המרכז למיפוי ישראל, שערך אינטגרציה של מערכת ECM עם מערכות מידע גיאוגרפי (GIS); רשות מקרקעי ישראל, שיישמה תהליכים עסקיים לזירוז הטיפול בקרקעות; וישראכרט, שכולה עובדת על בסיס פתרון של FileNet – יש שם 15 מחלקות שעובדות באופן מלא בעולם ללא נייר. עוד הוצגו הטמעות שערכו אנשי IFN באגד ובשירביט חברה לביטוח. חתמה את האירוע הרצאתה של העיתונאית סיוון רהב-מאיר מחדשות ערוץ 2.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים