פרטנר הכירה בהתאגדות העובדים ותחל עימם במשא ומתן קיבוצי

החברה הכירה בהסתדרות כארגון יציג של עובדיה, לאחר שנאספו החתימות הדרושות מהעובדים - גם לשיטתה ● פרטנר היא חברת הסלולר האחרונה מבין שלוש החברות הגדולות והוותיקות שהוקם בה ועד

מצאה בעובדים שלה פרטנר. אילוסטרציה: BigStock

גל ההצטרפות להסתדרויות העובדים בחברות ה-ICT ממשיך: הפעם זו פרטנר, שהודיעה כי היא מכירה בהסתדרות כארגון היציג של עובדיה ומסרה כי תתחיל בקרוב לנהל איתה משא ומתן להסכם קיבוצי. פרטנר היא חברת הסלולר האחרונה מבין שלוש החברות הגדולות והוותיקות שהוקם בה ועד, אחרי פלאפון, שעובדיה פרצו את הדרך, וסלקום.

מפרטנר נמסר כי "החברה הכירה בהסתדרות הכללית החדשה כארגון העובדים היציג של עובדי החברה. בתקופה הקרובה יחל משא ומתן על הסכם קיבוצי. נמשיך לפעול יחד להמשך מובילות החברה בענף התקשורת, כמו גם לשימורה של התרבות הארגונית המיוחדת של פרטנר, שנבנתה במשך השנים".

התאגדותם של עובדי פרטנר בהסתדרות החלה לקרום עור וגידים לפני כ-10 חודשים. לפני קצת פחות מחודש הודיעו עובדי החברה כי הצליחו להחתים 1,600 עובדים ודי במספר הזה כדי להכריז על הארגון כיציג. אולם, הנהלת החברה סירבה להכיר בכך, והוועד פרסם פוסט בדף הפייסבוק (Facebook) שלו שאומר: "אנחנו שמחים לבשר כי יש התקדמות, ובהידברות שהייתה בינינו לבין הנהלת פרטנר, טענה ההנהלה כי אנחנו במרחק נגיעה בלבד מן היציגות. לכן החלטנו, בכל זאת, לגייס את מספר החתימות ולהיכנס למשא ומתן עם הנהלת החברה. הצטרפו אלינו ועשו היסטוריה".

לפני כשבוע פרסם ועד הפעולה בפייסבוק: "עובדים יקרים, אנחנו שמחים לעדכן אתכם כי ביום ראשון האחרון הגשנו להנהלת פרטנר את מכסת הטפסים החסרים (לפי טענת ההנהלה). כל שנותר לנו הוא לגלות עוד סבלנות ולהמתין להכרת ההנהלה. אנחנו רוצים להודות לכל אחד ואחת מכם ולקרוא לכולם להמשיך ולהצטרף ולחזק את ההתאגדות".

יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, אמר כי "עובדי פרטנר מימשו את זכות ההתאגדות שלהם ובחרו לגלות מעורבות בהחלטות הנוגעות לעתידם. גל ההתאגדות שאנחנו רואים במשק הוא חלק ממהפכה חברתית אמיתית וכל העובדים והמעסיקים ששותפים לכך עוזרים, הלכה למעשה, לצמצם את אי השוויון בחברה הישראלית".

לדברי קרן אופק, ראשת ועד הפעולה של עובדי פרטנר, "החלטת החברה להכיר בהתאגדות היא הבעת אמון חשובה. המטרה שניצבת בפני הצדדים היא לפעול יחד לגיבוש ההסכם הקיבוצי שייטיב עם העובדים לצד שגשוג החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים