בריליקס רוכשת את חברת הייעוץ לבסיסי נתונים DBAces תמורת 1.5 מיליון שקלים

החברה מספקת שירותים וביצוע פרויקטים בתחום בסיסי נתונים ואבטחת מידע בסביבת אורקל ● עודד רז, שכיהן עד כה כמנכ"ל משותף תמנה ליו"ר החברה

עמי אהרונוביץ', יו"ר ארגון משתמשי אורקל בישראל

בריליקס (Brillix) הפועלת בתחומי בסיסי נתונים ואבטחת מידע, רכשה את  DBAces המספקת שירותי ייעוץ לתחום בסיסי נתונים, בדגש על סביבת אורקל (Oracle).

בריליקס מספקת שירותים וביצוע פרויקטים בתחום בסיסי נתונים ואבטחת מידע  בסביבת אורקל, יבמ (IBM), מיקרוסופט (Microsoft) ו- MySQL. בין לקוחותיה חברות היי-טק וחברות הזנק, בנקים וחברות פיננסיות, חברות תקשורת וסלולר וארגונים מהמגזר הביטחוני והציבורי.

DBAces  הוקמה לפני שש שנים על ידי עמי אהרונוביץ', יועץ לתחום בסיסי נתונים בסביבת אורקל. הוא בעל תואר Oracle ACE והסמכת OCP) Oracle Certified Professional).  אהרונוביץ' משמש זה שלוש שנים גם כיו"ר ilOUG, ארגון משתמשי אורקל בישראל. עם השלמת הרכישה אהרונוביץ' ימונה למנכ"ל החברה ולשותף בה.

עודד רז, שכיהן עד כה כמנכ"ל משותף בבריליקס ונמנה על מייסדי החברה יחד עם אלון שפיגל  ולירון אמיצי, יתמנה ליו"ר החברה ויהיה אחראי על פעילות הפיתוח העסקי של החברה. אלון שפיגל ימונה לאחראי על תחום המוצרים וחברות הבנות אשר בבעלות בריליקס. לירון אמיצי ישאר בתפקידו כסמנכ"ל שירותי מומחה וינהל את צוות היועצים והמדריכים של החברה.

אהרונוביץ' אמר כי "החיבור בין שתי החברות יוצר נבחרת בת יותר מעשרים יועצים מקצועיים עם למעלה מ- 150 שנות ניסיון במצטבר. רז בעל התמחות ייחודית בעולם האבטחה בכלל וניהול זהויות, IDM, בפרט, מה שיאפשר לנו להרחיב את פעילותינו לשווקים נוספים בחו"ל בתחומים הכוללים, בין היתר, ניהול מלא מרחוק של סביבות בסיסי נתונים עבור לקוחות בכל העולם, שירותי אבטחת מידע בסביבת בסיסי הנתונים, ועוד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים