סמסונג השיקה את גלאקסי נוט 4

חוויית המשתמש קיבלה דחיפה רצינית, העט קיבל שדרוג והסלפי חברים, הופך להיות פנורמי ● נא להכיר את הסמסונג החדש

בא לשכונה עט חדש. סמסונג נוט4

סמסונג (Samsung), ערכה היום (ד') את ההשקה החגיגית של הסמסונג גלאקסי נוט 4, הגרסה החדשה של הטלפון הגדול שלה, בטמפודרום שבמרכז ברלין. האירוע התרחש  במעין אוהל קרקס גדול, שהיה מלא כמעט עד לגדותיו. תחת הססמא – Ready to Note. לחלק ההשקה קדמו הקרנתסרטונים שהדגישו את חשיבותו של העט בהיסטוריה. אחרי קטע מוזיקלי קצר (שנוגן בין היתר, על ידי להקה שהשתמשה בכלי נגינה וטלפון של סמסונג).
די ג'יי לי,  נשיא, מכירות ושיוקי איי טי. ומויביילי וקמיונקשיינס בסמסונג, עלה לדבר על המירוץ הטכנולוגי שבעצם גורם לכל יצרניות הטלפונים הסלולריים להתקדם, לגדול ולספק לצרכנים טלפונים עם איכויות שרק הולכות ועולות. הוא הכריז על ארבעה מכשירים חדשים, כשגולת הכותרת הייתה כמובן הנוט 4. מחיאות הכפיים של הקהל הוכיחו שהציפייה למכשיר הייתה גדולה מאוד – ויהיה מעניין לראות איך הקהל יקבל אותו.

אז מה יש לנו במכשיר החדש? נתחיל בפרטים החיצוניים – משקלו של המכשיר הוא 176 גרם, העובי שלו הוא 8.5 מ"מ, והוא מגיעה בארבעה צבעים – שחור, לבן, זהב ו-ורוד. המסך הוא 5.7 אינץ', כמו קודמו, אך הנוט 4 מגיע מצויד בQUAD HD, תצוגה של 2550 על 1440 פיקסלים. בסמסונג גם מתגאים בחוזקה של הזכוכית – D2.5, שלפי החברה אמור למנוע מהמגושמים שבינינו, לשבור את המכשיר.

חוויית המשתמש גם היא קיבלה דחיפה רצינית – והשימוש במולטי טסקינג, גם אחרי בדיקה של המכשיר במשך כמה דקות אחרי ההכרזה, עבדה מצוין. המכשיר נותן את האופציה לעבוד עם חלונות חצויים, אופציה נוחה הרבה יותר על מסך הסלולרי מאשר על מחשב – למי שאי פעם ניסה.

גם ה- S PEN, העט של סמסונג, קיבל שידרוג, כך שיזכיר מאוד עבודה עם עכבר: אחת האופציות הנחמדות שהמכשיר מספק היא היא הבחירה החכמה (Smart Select) – באמצעות העט ניתן 'לאסוף' תכנים ביחד (העט משמש כמו 'כלי החיתוך' המוכר מהמחשב), ולשלוח אותם יחדיו בהודעת סמס או אימייל. העט קיבל גם שדרוג בכל מה שקשור למידת הלחץ, שהוכפלה ומדמה הרבה יותר כתב יד רגיל – אחרי התנסות במכשיר ניתן להגיד שבהחלט מדובר בשיפור, וגם החלק האחורי של המכשיר נעים ונוח להחזקה.

מה עם תמונות שאלתם? ובכן, גם כאן ישנו שיפור: מצלמה אחורית של 16 מגה פיקסל עם OIS, ומצלמה קדמית, עם 3.7 מגה פיקסל, שמאפשרת לעשות סלפי (עם כפתור צילום אחורי להקל על המלאכה החשובה) בזווית של 120 מעלות – כך שה-WEFIE, או כמו שהוא ידוע יותר, סלפי חברים, הופך להיות פנורמי.

הסוללה של המכשיר היא 3220 MAH, עלייה של 7.5% לעומת הדגם הקודם, ובסמסונג טוענים שזמן הפעילות של המכשיר עלה ב-7.5%, בין השאר בשל ניצול טוב יותר של החומרה.

כשההטענה הופכת להרבה יותר מהירה – 50% מהסוללה נטענת תוך 30 דקות בלבד. שני פרטים מעניינים נוספים: החברה ציידה את הפאבלט שלה ב3 מיקרופונים שעובדים סימולטנית, וכמו כן התבצעה הכרזה על שיתוף פעולה עם חברת העטים המפורסמת מונבלאן, שתספק מוצרים (עטים וכיסויים) לנוט החדש.
המכשיר צפוי להגיע לשוק בחודש אוקטובר.

 

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים באירופה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים