סטיב בנדרוזק, HP: "אל תסתכלו על ה-IT החדש כעל אוסף של בעיות, אלא כהזדמנות של פעם בקריירה"
"המגמות הגדולות שכולם מדברים עליהן ממש לא מעניינות. אל תחשבו על ענן, מובייל, רשתות חברתיות ו-Big Data כאל כטכנולוגיות שונות או אתגרים שונים, אלא על מרכיבים שונים שבונים את השינוי שעליכם ליצור ולעמוד במרכזו", אמר בנדרוזק - סגן נשיא בכיר לשירותים עסקיים גלובליים בענקית המיחשוב ● לדבריו, "על כולנו להפוך למנהלי שינוי – Chief Transformational Officers"
"מעולם לא היתה תקופה שבה כל כך הרבה שינויים התרחשו בזמן קצר כל כך. כולנו מודעים לאתגרים של ה-IT, אבל אני ממליץ למנמ"רים שלא להסתכל על הסגנון החדש של ה-IT כעל אוסף של בעיות, אלא כעל הזדמנות שמגיעה פעם בקריירה", כך אמר סטיב בנדרוזק, סגן נשיא בכיר לשירותים עסקיים גלובליים ב-HP. לדבריו, "יש שתי דרכים עיקריות להסתכל על המצב: הראשונה היא לומר 'אוי, אנחנו מסכנים. יש לנו כל כך הרבה אתגרים ובעיות'. הדרך השניה היא לנצל את המומנטום שיש בשוק כדי להניע גידול עסקי וליצור ערך גדול יותר לארגון".
בנדרוזק אמר את הדברים אמש (ד'), במליאה המרכזית של Red Hat Summit 2014 – הוועידה השנתית של החברה, שנערכת השבוע במרכז הכנסים של סן פרנסיסקו, קליפורניה. הכנס, שמתקיים השנה זו הפעם העשירית, משך אליו אלפי לקוחות רד-האט (Red Hat), שותפים עסקיים, אנשי קוד פתוח ועובדי החברה. האירוע, שיינעל הערב, כולל תשעה מרצי מפתח, 12 מושבים טכנולוגיים, חמש מעבדות התנסות, שלושה מפגשי נטוורקינג, תערוכת שותפים ועוד.
לפני שהגיע ל-HP, עבד בנדרוזק כמנמ"ר בחברות כמו DHL, נורטל (Nortel), לנובו (Lenovo) ועוד. "ב-30 השנים האחרונות לקחתי חלק במיזוג של 50 חברות, הפעלתי עשרות דטה-סנטרים והנעתי אינספור פרויקטי מיחשוב גדולים", סיפר בנדרוזק על הבמה. "כל מנמ"ר יודע שטעות אחת בכל אירוע כזה, יכולה לעלות לו בקריירה שלו. לכן, תמיד אמרתי שראשי התיבות האמיתיים של CIO הם Career Is Over. אבל זה כבר לא חייב להיות המצב היום".
"זוכרים את הימים שבהם היה לנו מיינפריים עם מסך ירוק? איזה כיף זה היה", הוא שיחזר. "כשהמשתמש רצה משהו, הוא בא אליי. היתה לי שליטה מלאה על מערך המיחשוב וידעתי בדיוק מה קורה בו. זה כבר מזמן לא המצב. היום המשתמשים מקבלים חוויית מיחשוב טובה יותר מחוץ לארגון מאשר בתוכו. הגישה שלהם למידע מחוץ לארגון היא טובה יותר, זמני התגובה טובים יותר והאפשרויות גדולות הרבה יותר. זה, כמובן, חייב להשתנות. הדרך לשם עוד ארוכה, אבל עלינו לעבור אותה ולעבור אותה במהירות – כי לחוויית הלקוח יש השפעה ישירה על האופן שבו העסק מתפקד, ובסופו של דבר גם על השורה התחתונה".
לדברי בנדרוזק, "האתגר הזה טומן בחובו הזדמנות אדירה לכולנו להיות לא רק אנשי טכנולוגיה, אלא פונקציה שמניעה חברות למקומות שהן מעולם לא היו בהם קודם. את המנכ"ל לא מעניין לשמוע על הענן החדש שהקמתם או על המערכת החדשה שפרסתם – הוא רוצה לשמוע על הגעה מהירה יותר לשוק, על ייעול, על מתן חוויית משתמש טובה יותר לעובדים וללקוחות ובסופו של דבר על התרומה שלנו לשורה התחתונה. התפקיד שלנו הוא לתת לו את כל זה, ולהפוך למנהלי שינוי – Chief Transformational Officers".
הוא סיכם באמרו, כי "המגמות הגדולות שכולם מדברים עליהן ממש לא מעניינות. ענן, מובייל, רשתות חברתיות ו-Big Data הן כולם המצאות של אנשי שיווק. אל תחשבו על זה כטכנולוגיות שונות או אתגרים שונים, אלא על מרכיבים שונים שבונים את השינוי שעליכם ליצור ולעמוד במרכזו. תחשבו על המשתמשים שלכם ועל הערך העסקי שבכל פעולה שלכם – ואתם תהיו בדרך הנכונה".
הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לארצות הברית
תגובות
(0)