מקבלי האותות המיוחדים של השנה

ארבעה מנמ"רים ומנהלים מצטיינים קיבלו היום (א') אותות מיוחדים במסגרת כנס KickOff 2014 של אנשים ומחשבים, שפתח את השנה העסקית

32 בעלי תפקידים בענף ה-ICT הישראלי קיבלו היום (א') אותות הערכה והצטיינות על פועלם בשנת 2013. המגנים חולקו במסגרת כנס KickOff 2014, שנערך לציון פתיחת שנת הפעילות העסקית 2014. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, בהנחיית פלי הנמר – יזם ומנהיג הקבוצה.

האותות, שמובאים כאן בכמה חלקים, חולקו לאחר בחינה של ועדת איתור. בראש הוועדה עמד פרופ' גדי אריאב מאוניברסיטת תל אביב. חברי הוועדה היו: דודי אבני, מנמ"ר צים, אודליה לבנון, מנכ"לית קרן סולקי ולשעבר ראש אגף טכנולוגיות המידע באלון החזקות; דן תל ניר, מנכ"ל דתן ולשעבר מנמ"ר המרכז למחקר גרעיני בנחל שורק, גדי דוידיאן, סמנכ"ל בנק יהב ומנהל אגף מיחשוב וטכנולוגיה ובני גורביץ', ראש מערך מערכות מידע, בנק איגוד. את סמנכ"לי הטכנולוגיות המצטיינים בחרו דורון יצחקי, מנהל משאבי תשתיות ושרות, שרותי בריאות כללית ורונן נדלר, CTO רשות שדות התעופה. את מנהלי אבטחת המידע המצטיינים בחרו אופיר זילביגר, מנכ"ל SECOZ ואבי ויסמן, מנכ"ל שיא סקיוריטי.

על האירוע פרסו חסותן החברות CA ישראל, One1, נס ישראל, נט-אפ (Net App) ישראל, מפעיל, דל (Dell) ישראל, אורקל (Oracle) ישראל, רד האט (Red Hat) ישראל, Software AG ישראל, IPV Security, שלח מסר ושיא סקיוריטי.

אותות מיוחדים

אות מיוחד הוענק לרונן זרצקי, סמנכ"ל טכנולוגיות בקבוצת ישראכרט, מטעם אנשים ומחשבים. בנימוקים למתן האות נכתב כי "חשיבה הוליסטית – משמש כגשר בין הביזנס והמיחשוב בחברה, כאשר רעיונות רבים הקשורים לביזנס בחברה נתפרו על ידי זרצקי, כמו דיגיטציה בעולם שרות הלקוחות, שהביאה לחסכון ניכר במשאבי החברה, לצד שיפור השרות וזכיית ישראכרט זו השנה השלישית בתחרות השרות.

"חדשנות – קידום סטארט-אפים ברמה האישית, בשיתוף פעולה עם חברות בארץ על ידי מתן בית חם וחממה לגופים אלה.

ד"ר גיא רוטקופף, המנכ"ל היוצא של משרד המשפטים. צילום: קובי קנטורמתודולוגיה – מחדש ומתחדש כל הזמן בעולמות המתודולוגיה לניהול פרויקטים, הגברת האיכות בבדיקות אוטומטיות, ניהול עולם התקלות, הכנסת מערכת חדשנית לניהול תוכניות העבודה ועוד.

"ריענון התאמת מבנים ארגוניים ליעדי החברה – כמו בשנים קודמות, המשיך גם השנה במהלכי ארגון באגף, תוך איחוד פעילויות, פתיחת פעילויות חדשות בהתאם לרוח התקופה והאתגרים העומדים בפניו".

אות הערכה מיוחד הוענק לד"ר גיא רוטקופף, המנכ"ל היוצא של משרד המשפטים. ד"ר נחמן אורון, יועץ מיחשוב אסטרטגי לממשלה, נימק את קבלת האות, באומרו כי "ד"ר רוטקופף, המנכ"ל הפורש של משרד המשפטים, שם בראש חזון המשרד את שיפור השירות לאזרח. בהבינו את חשיבות מערכות המידע ככלי ראשון במעלה לשיפור השירות לאזרח, הוא תמך ועודד הקמת תשתיות מיחשוב לתפארת.

בתקופת כהונתו שופרו, חודשו ופותחו מערכות מידע רחבות היקף לכל מגוון פעילויות המשרד. אגף מערכות מידע של המשרד, בראשות המנמ"ר יאיר פראנק, נחשב כיום לספינת הדגל של התיקשוב הממשלתי. ד"ר רוטקופף היה חבר פעיל בוועדה שהמליצה על הקמת מטה התיקשוב הממשלתי ותמך בהקמת המטה לכל אורך הדרך".

אות מיוחד קיבל יעקב רבינוביץ', שכיהן כמנמ"ר תנובה, בה עבד 32 שנים. בנימוקים לקבלת האות נכתב כי "לרבינוביץ' יש יותר משלושה עשורים של פעילות בתחום ה-IT, כאשר תחת ידיו בוצעו פרויקטים מורכבים ופורצי דרך, אשר הפכו את תנובה למעצמה שכולנו מכירים.

פלי הנמר מעניק את אות ההוקרה המיוחד לכרמלה אבנר, הראשה היוצאת של התיקשוב הממשלתי במשרד האוצר. צילום: קובי קנטור"מיענקל'ה אפשר ללמוד הרבה. מכל שיחה קצרה מפיקים תובנות שאין שני להן בעולם העסקים ובעולם ה-IT. באישיותו הכובשת קיימת נגיעה של איש רוח בעולם המיחשוב. הוא פתח בימים אלו בקריירה שנייה כמנכ"ל קבוצת אינטנטיה, המתמחה בפתרונות מיחשוב תעשייתי לארגונים. היא הנציגה הבלעדית בישראל של פתרון M3 מבית אינפור (Infor) האמריקנית".

אות נוסף מיוחד הועמק לכרמלה אבנר שסיימה לא מכבר את תפקידה כממונה על התיקשוב הממשלתי במשרד האוצר. בנימוקים נכתב כי "בראשית 2011 החליטה ממשלת ישראל להקים את מטה התיקשוב הממשלתי, במטרה לממש וליישם בממשלה את היתרונות הרבים של הראייה הרוחבית המתאפשרת בטכנולוגיה העדכנית. אבנר נבחרה להיות ראשונה בתפקיד הממונה על התקשוב הממשלתי, היא הביאה עמה ניסיון רחב במגזר העסקי והציבורי.

"ראייה אסטרטגית מרחיקת טווח, חשיבה יוזמת, התלהבות סוחפת, רוח טובה ויכולת מילולית מדהימה – עמדו לימינה בהתמודדות מול הקשיים של הקמת יחידה יש מאין. היא הצליחה בקסם אישיותה לזכות לסיוע, התגייסות ותמיכה סוחפת של המנמ"רים בממשלה. כרמלה השכילה לגייס צוות מעולה של אנשים בכירים וראויים ובעזרתם, בתום שנתיים, אכן הוקם מטה התקשוב הממשלתי. על כישרון ויכולת ההתמדה מוענק לה אות הוקרה".

לחצו כאן לראות את המנמ"רים שקיבלו אותות הערכה

לחצו כאן לראות את ה-CTO ומורי החינוך הטכנולוגי שקיבלו אותות הערכה

לחצו כאן לראות את ה-CISO שקיבלו אותות הערכה

לחצו כאן לראות את המנמ"רים שמשמשים כמודל לחיקוי

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים