בזק בינלאומי שדרגה את מערכת ה-ERP מבית אורקל במיליוני שקלים
במסגרת הפרויקט העלו מומחי החברה את גרסה 12 של המערכת, שמנהלת את מרבית התהליכים העסקיים בארגון ● בזק בינלאומי ביצעה את הפרויקט באמצעות מומחי ה-IT שלה עצמה, ובכך חסכה כסף רב ושמרה את המידע בתוך החברה
מומחי ה-IT של בזק בינלאומי ערכו פרויקט שדרוג של מערכת ה- ERP בחברה – כך נודע לאנשים ומחשבים. הפרויקט החל לפני שנה וחצי והסתיים באחרונה. היקפו הכספי נאמד במיליוני שקלים.
במסגרת הפרויקט העלו מומחי החברה את גרסה 12 החדשה של מערכת ה-ERP שלה, מסוג אורקל (Oracle). אנשי אורקל אף סייעו להם בייעוץ ובתמיכה. העובדה שהאינטגרטורים של הפרויקט היו אנשי בזק בינלאומי, כלומר שבוצע באופן פנימי, חסכה לחברה כסף רב וסייעה בשמירת הידע בתוך הארגון.
המערכת היא ליבתית בבזק בינלאומי ומנהלת את מרבית התהליכים העסקיים בארגון, כגון: חוזים והזמנות לקוח, כספים, שיווק, משאבי אנוש, ייצור ורכש. כמו כן, היא מתממשקת למערכות נוספות בארגון.
על פי אורקל, ניתן לטפל באמצעות הגרסה החדשה בכל ההיבטים הפיננסיים-לוגיסטיים בארגון והיא מאפשרת עושר פונקציונלי רחב יותר, הפעלת מודול תשלומים וגבייה חדש, וכן איחוד מבנה בסיס הנתונים לספקים ולקוחות. בזק בינלאומי מסרה, כי מערכת ה-ERP שלה היא אחת המערכות הקריטיות בארגון ומשמשת מאות מתוך יותר מ-2,000 עובדי החברה. החברה ציינה שיישומי ה-ERP החדשים מספקים ארכיטקטורה פיננסית חדשה, באמצעות שימוש במנגנון מרכזי להקמה ותחזוקה של כללי בנקאות, חשבונאות ומיסוי.
לדברי שגיא קוז'וך, סמנכ"ל טכנולוגיות מידע בבזק בינלאומי, "מדובר בפרויקט רחב היקף, בשל היותה של מערכת ה-ERP קריטית ורוויית ממשקים בחברה. הוא נוהל במתודולוגיית הפרויקטים הקיימת בחברה, ניהול התאמות, מציאה וטיפול בבאגים, בדיקות QA וסבבי בדיקות משתמשים. העלייה לאוויר הייתה על פי התוכניות, חלקה וללא בעיות מיוחדות".
קוז'וך הוסיף, כי "שדרוג מערכת ERP בארגון גדול כבזק בינלאומי הוא מהלך מורכב, מכמה היבטים: ההיבט הטכנולוגי – בסיס נתונים גדול, זמני השבתה וסבבי שדרוג מרובים; ההיבט היישומי – יישום חוקים עסקיים, יישום פיננסי ומודולים חדשים; וההיבט הארגוני- הדרכה והטמעה של תהליכים חדשים בקרב משתמשי החברה".
לא נמסרה תגובת אורקל ישראל לידיעה.
תגובות
(0)