עופר מלבסקי, סאפ: "8,000 רעיונות שהוגשו לסאפ בידי לקוחות ושותפים, תורגמו ל-69 מוצרים ופתרונות"

"חלק מהרעיונות שהתקבלו הועברו לפיתוח במעבדות סאפ בישראל", אמר מלבסקי - מוביל החדשנות בסאפ ישראל, בכנס הבכירים של פורום C3 שנערך בסוף השבוע באיי מלטה ● בכנס, אליו הגיעו לקוחות ושותפים עסקיים של סאפ בישראל, דיבר מלבסקי גם על המיצוב החדש של סאפ, והדגיש כי ענקית התוכנה אינה ממוקדת יותר רק ב-ERP, אלא במתן פלטפורמה כוללת שנותנת מענה לכל הצרכים

"למעלה מ-8,000 רעיונות לפיתוח מוצרים חדשניים הוגשו לסאפ (SAP) על ידי לקוחות ושותפים עסקיים בשנה האחרונה. 220 מהם אושרו, מתוכם 69 ישולבו במוצרים קיימים או יפותחו לפתרונות חדשים", כך אמר עופר מלבסקי – מוביל החדשנות בסאפ ישראל, בכנס המנמ"רים והמנכ"לים הבכירים של פורום C3, שנערך בסוף השבוע באיי מלטה. הוא סיפר, כי "יצרנו מנגנון המבוסס על פורטל, אליו הוגשו כ-8,683 רעיונות בסך הכל. חלק מהרעיונות שהתקבלו הועברו לפיתוח במעבדות סאפ בישראל. אחד מהם, למשל, עוסק במערכת ניהול בסביבה קריטית".

מלבסקי היה הדובר המרכזי מטעם סאפ בכנס, שהיתה נותנת החסות הראשית בו. לאירוע הגיעו מנמ"רים מקרב לקוחות ומשתמשי סאפ, ומנהלים בכירים מקרב השותפים העסקיים של החברה בישראל. את הכנס הנחה פלי הנמר, נשיא ויזם קבוצת אנשים ומחשבים. לדברי מלבסקי, התכלית של המהלך שתיאר היא לעמוד באתגר שהעמידו ארגונים בפני סאפ: צמצום טווחי השדרוגים. "סאפ כבר הודיעה שעד שנת 2020 היא לא תבצע שדרוגים", אמר. "את הצורך המתבקש לשינויים ועדכונים תרגמנו לחדשנות טכנולוגית, שמשמעותה היא אריזה של השינויים בחבילה מוכנה עם המון יכולות. האפשרות הזו קיימת בזכות הידע הרב שנצבר בסאפ לגבי שורה ארוכה של תעשיות, אותו אנו חולקים כעת עם הלקוחות שלנו".

מלבסקי דיבר על המיצוב החדש של סאפ, והדגיש כי ענקית התוכנה אינה ממוקדת יותר רק ב-ERP, אלא במתן פלטפורמה כוללת שנותנת מענה לכל הצרכים. "סאפ מעודדת חדשנות ושמה לה למטרה לפשט את השימוש וההטמעה של מערכות IT בארגונים גדולים וקטנים", אמר. "קבלת הצעות מלקוחות, עובדי סאפ ושותפים עסקיים, מאפשרת לחברה להיות קרובה הרבה יותר למשתמשיה ולהמחיש להם שכיום הם יכולים לאמץ טכנולוגיות של סאפ ללא חשש מכניסה לפרויקטי פיתוח ארוכי טווח".

בהתייחסו לפלטפורמת HANA, אותה הגדיר כאחד התחומים החדשניים בהם עוסקת סאפ, אמר מלבסקי, כי עד סוף השנה ירוצו היחידות העסקיות (Business Suites) ממדף המוצרים של סאפ על HANA.


תמונה קבוצתית של משתתפי מפגש הבכירים של פורום C3 באיי מלטה. צילום: פלי הנמר
(לחצו על התמונה להגדלה)

סתוית נבון, משנה למנכ"ל סאפ ישראל. צילום: פלי הנמרבהמשך, דיבר מלבסקי על תחום המובייל: "סאפ הצהירה, כי הפתרונות שלה יהוו את הפלטפורמה לעולם המובייל – הן ל-B-to-C והן ל-B-to-B", אמר וסיפר על פרויקט ניידות שנערך על בסיס טלפונים חכמים עבור 400 טכנאים בחברת מקורות. פרויקטים דומים בעולם, ציין, מאפשרים למשל לבנק גדול באפריקה לתת לפקידים שלו מערכות ניידות חכמות שמגיעות למקומות נידחים ולהפוך אותם לבנק נייד, המשרת אלפי לקוחות שיש להם כסף – אבל אין סניף בנק באזור מגוריהם.

את הכנס פתחה סתוית נבון, משנה למנכ"ל סאפ ישראל, שבירכה את המנמ"רים והשותפים העסקיים. נבון אמרה, כי פעילות סאפ בישראל הולכת וגדלה וכי הסניף הישראלי נחשב לאחד הסניפים המצליחים ביותר של סאפ.

בהמשך היום הציגו השותפים העסקיים את פעילותם עם סאפ. האירוע יינעל היום (ב') בפאנל מנמ"רים ומנכ"לים ובהרצאת אורח של רון בן ישי, הפרשן הצבאי של ידיעות אחרונות ו-ynet.

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים למלטה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים