נוקיה תשיק סמארטפון חדש מבוסס חלונות 8 "יחסית בקרוב"

גורמים רבים המסקרים את נוקיה טוענים, כי בכוונת החברה הפינית להשיק את המכשיר המסקרן כבר בתחילת ספטמבר הקרוב - לפני השקתו הצפויה של ה-iPhone 5

נוקיה (Nokia) צפויה לחשוף בקרוב סמארטפון חדש, שיפעל עם הגרסה האחרונה של מערכת ההפעלה של מיקרוסופט (Microsoft), חלונות 8 (Windows 8) – כך אמר היום (ד') סטיבן אילופ, מנכ"ל נוקיה. הכרזתו של אילופ עוררה גל שמועות והשערות בשוק, לפיהן בכוונת החברה הפינית להשיק את המכשיר המסקרן כבר בתחילת ספטמבר הקרוב – לפני השקתו הצפויה של ה-iPhone 5.

בחמש השנים האחרונות היה יעד המירוץ העיקרי בקרב יצרניות הסמארטפונים להצליח לייצר מכשירים שיהיו "כמו", או אפילו "קצת יותר" מהמתחרה האחד והיחיד – ה-iPhone של אפל (Apple). אולם, דומה שכיום השתנה היעד, וכעת הוא מתמקד בעיתוי: להספיק להשיק לפני אפל. סמסונג (Samsung) עשתה זאת, כשהשיקה את הגלאקסי S3 לפני כמה חודשים, ונראה שעכשיו גם נוקיה רוצה להספיק לעשות זאת לפני אפל, כדי לכבוש נתח שוק של רוכשי סמארטפונים חדשים, כמו גם משדרגים "שעדיין יושבים על הגדר".

בתחילת ספטמבר תקיים נוקיה בהלסינקי את הכנס השנתי שלה, Nokia World Event, כשבוע לפני האירוע של אפל בארה"ב, ב-12 בספטמבר, אז לפי ההשערות היא תשיק את ה-iPhone 5. נוקיה אמנם לא ציינה מה תכריז באירוע, אבל גורמים רבים המסקרים את החברה טוענים, שהיא תחשוף את אותו סמארטפון חדש המבוסס על חלונות 8.

המנכ"ל אילופ לא הכחיש את ההשערה, אך אמר בשיחה עם עיתונאים, שההשקה של סמארטפון מבוסס חלונות 8 תתרחש "יחסית בקרוב". עוד הוא ציין, כי הוא דבק באסטרטגיה של שימוש במערכת ההפעלה של מיקרוסופט, למרות הצלחתם המוגבלת של מכשירי חלונות פון (Windows Phone) עד כה. "אין בי מחשבה להחזיר את השעון לאחור. אני חושב על איך להתחרות במלחמה של היום (…) בין אנדרואיד (Android), אפל וחלונות. אנחנו לגמרי ברורים: אנחנו נלחמים בעזרת חלונות פון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים