דיווחים: אפל תשיק בקרוב מכשירי iPhone 4 זולים יותר

הדגמים הזולים של מכשירי ה-iPhone 4 יכללו זיכרון בנפח של 8 ג'יגה-בייט בלבד, על פי דיווח שהופיע ברויטרס, ויגיעו למדפי החנויות עוד לפני סוף ספטמבר – במקביל להשקת ה-iPhone 5 ● על פי חלק מהדיווחים, בדגם הזול של מכשירי iPhone 4 יותקנו רכיבים זולים יותר, ובכלל זה לוח החזית של הצג והמארז, שייוצרו מפלסטיק במקום מזכוכית ומתכת

כשתשיק אפל (Apple) את מכשירי ה-iPhone 5, בעוד כחמישה שבועות, היא תחל להציע במקביל גם דגמים זולים יותר של מכשירי iPhone 4 – כך על פי ידיעה של סוכנות הידיעות רויטרס (Reuters), אשר נסמכת על "מקורות יודעי דבר". הדגמים הזולים של מכשירי iPhone 4 יכללו זיכרון בנפח של 8 ג'יגה-בייט בלבד, על פי הידיעה, ויגיעו למדפי החנויות עוד לפני סוף ספטמבר.

כזכור, גם ביוני 2010, במועד ההשקה של מכשירי iPhone 4, הורידה אפל את המחיר של מכשירי iPhone 3G S עם זיכרון בנפח של 8 ג'יגה-בייט ל-99 דולרים, והם מוצעים במחיר זה עד היום (בארצות הברית) למי שאינם מעוניינים בדגמים היקרים יותר, שעולים 199 דולרים או 299 דולרים (בארצות הברית). סביר להניח שמחירי הדגמים החדשים יהיו דומים, אך על פי חלק מהדיווחים, בדגם הזול של מכשירי iPhone 4 יותקנו רכיבים זולים יותר, ובכלל זה לוח החזית של הצג והמארז, שייוצרו מפלסטיק במקום מזכוכית ומתכת.

בידיעה שהופיעה בוול סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal) צוין, כי בחברת הסלולר ספרינט (Sprint) בארצות הברית נערכים להציע בחודש אוקטובר הן את מכשירי iPhone 5 והן את מכשירי ה-iPhone 4. על פי הדיווחים, יתמכו מכשירי iPhone 5, באותו מכשיר, הן ברשתות CDMA והן ברשתות GSM – מאפיין שיאפשר להם לפעול במרבית המדינות בעולם, ובכל הרשתות הסלולריות בארצות הברית – של החברות AT&T, ספרינט, טי-מובייל (T-Mobile) ו-ורייזון (Verizon).

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. לא מבין

    למה בכל הכתבות בנושא אתם מציינים מחירי קנייה רק דרך אותן חברות סלולר בארה"ב? הרי אם ארצה לרכוש מכשיר ללא חבילה או חשבון של אחת מהחברות המצוינות בכתבה (ואני הרי ישראלי שגר בארץ ישראל) המחירים יוכפלו. לא ברור לי למה כל כתבה שלכם בנושאי אייפון מטעה את הציבור הישראלי.

אירועים קרובים