הוט מובייל, עבודה!

ארגון העובדים של הוט מובייל הכריז כי יפתח מחר בגל עיצומים. הנהלת הוט מובייל מתעקשת כי לא תהיה פגיעה בשירותים

סכסוך עבודה. HOT Mobile

מחר (יום ו') יחלו עובדי חברת הוט מובייל בעיצומים. העיצומים יוחרפו מיום ליום, עד לקיומה של שביתה כללית אשר תכלול את כל אגפי החברה. העובדים מתנים את הפסקת קיומה המתגלגל של השביתה בכך שההנהלה תכיר בוועד שהקימו ותתחיל לקיים משא ומתן, להסכם קיבוצי, מולו.

בהודעה שכתבו בעמוד הפייסבוק של ועד העובדים של הוט מובייל נכתב: "חברים יקרים, בהמשך להתעלמות המזלזלת של ההנהלה מדרישותינו הלגיטימיות ולזכותנו להתאגד, כפי שהבטחנו, התחלנו בהחרפת המאבק! החל מהיום ייצאו לשביתה כל עובדי הנדסת רדיו וזאת עד להודעה חדשה! זהו כמובן צעד ראשון בסדרת צעדים שצפויים להתפרסם בקרוב".

כזכור, בתחילת חודש אפריל השנה הודיעו עובדי הוט מובייל כי הצליחו לצרף את המספר הנדרש של העובדים להסתדרות הכללית על מנת להקים ארגון יציג. כיום מונה הארגון 540 עובדים. בהמשך לצעד זה של העובדים הכריזה ההסתדרות על סכסוך עבודה בחברה בשל הימנעות ההנהלה מהכרה בהתארגנות העובדים בטענה כי הוט מובייל אינה יחידת מיקוח כלכלית בהוט.

לדברי יניב מלכה, חבר ועד הפעולה של הארגון, "טענת החברה אינה נכונה וזאת משום שלהוט מובייל יש מנכ"ל משלה ואפילו מחלקת משאבי אנוש נפרדת"

בהוט מובייל מסרו בתגובה כי לא צפויות כל תקלות או שיבושים, וכי "חוויית השירות ללקוח עתידה להימשך כסדרה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים