רובין גילת'ורפ, Software AG: מדי כמה דקות מיוצרת כמות מידע השווה בהיקפה לכמות שנוצרה משחר האנושות

קצב יצירת הנתונים גדל ב-60% בשנה, בעוד שתקציב עיבוד הנתונים עולה במקרה הטוב באחוזים בודדים, הוסיף גילת'ורפ, מנכ"ל טרהקוטה ב-Software AG, כדי להמחיש את התפוצצות מרחב הנתונים בעולם כיום ● הוא סיפר על ההכרזה החדשה של החברה, פלטפורמת Terracotta In-Genius להפקת תובנות עסקיות בזמן אמת מ-Big Data, וקבע כי היום חייבים להיות יעילים בניהול הנתונים ובהסקת מסקנות מהירה ביותר

06/03/2013 13:12

Software AG הגרמנית הכריזה אמש (ג') ב-2013 CeBIT – תערוכת ה-ICT הגדולה בעולם שנפתחה אתמול בהנובר, על פלטפורמת Terracotta In-Genius להפקת תובנות עסקיות בזמן אמת מ-Big Data. הפלטפורמה החדשה נועדה לאפשר לארגונים לאתר תובנות עסקיות ולנצל אותן לטובת צמצום סיכונים עסקיים, אוטומציה של תהליכים והטמעה מהירה של מוצרים ושירותים – בזמן אמת.

את חברת טרהקוטה (Terracotta) רכשה Software AG בשנת 2011, ומאז הגדילה את הכנסותיה ב-300% ואת מצבת עובדיה ב-100%, כשהצפי הוא לתוספת של 100% נוספים, לכדי 200 עובדים, כבר השנה. Terracotta In-Genius יכולה לעבד כמיליון טרנזקציות בשנייה, לזהות דפוסים ולהפיק תובנות המובילות לפעולה בזמן אמת – וזאת מכל סוג של מידע. הפלטפורמה מעבירה את הטרנזקציות לכל ערוצי ההפצה, בכלל זה האינטרנט, מובייל וקופות רושמות ניידות, לטובת מתן מענה מיידי לצרכי הלקוחות והשוק.

Terracotta In-Genius מבוססת על פלטפורמת BigMemory 4.0 החדשה של Software AG, המאפשרת לארגונים להעביר את המידע החשוב להם לזיכרון המקומי לטובת האצת שליפת המידע, יכולות הגדלה על פי דרישה ופישוט התהליך בכללותו. זאת, כחלופה למערכות ניהול מידע ואחסון ייעודיות שהינן יקרות ומורכבות. הפלטפורמה מותאמת ומוסמכת לעבוד בסביבות HANA של סאפ (SAP), אורקל (Oracle) ו-Hadoop.

רובין גילת'ורפ, שהכריז על Terracotta In-Genius, מונה למנכ"ל פעילות טרהקוטה בעולם לפני כחצי שנה. גילת'ורפ הצטרף ל-Software AG לאחר ששימש כסגן הנשיא לפעילות צפון אמריקה בטיבקו (Tibco), המתחרה הראשית של WebMethods – חברת אינטגרציית התוכנה שנרכשה אף היא על ידי Software AG. גרסה WebMethods 9.0, שהוכרזה אף היא בתערוכת CeBIT 2013, משתמשת גם היא ב-BigMemory 4.0 לגישה לנתונים בזיכרון, כדי ליהנות לא רק מ-Big Data, אלא גם מ-Fast Data – שהוא יתרון מרכזי ב-Terracotta In-Genius.

רובין גילת'ורפ, מנכ"ל טרהקוטה ב-Software AG, מכריז על פלטפורמת Terracotta In-Genius במסיבת העיתונאים שערכה החברה בתערוכת CeBIT 2013. צילום: פלי הנמר

שלושת הבכירים של Software AG במסיבת העיתונאים. מימין: רובין גילת'ורפ - מנכ"ל טרהקוטה ב-Software AG, קארל היינץ שטרייביך - יו"ר ומנכ"ל החברה, ו-וולפרם יוסט - ה-CTO. צילום: פלי הנמר

איתן לב טוב, סמנכ"ל מוצרים לניהול תהליכים עסקיים, אינטגרציה ו-Big Data ב-Software AG ישראל. צילום: ניב קנטור

בהכרזה הציג גילת'ורפ את הסטטיסטיקה המעניינת של התפוצצות מרחב הנתונים המיוצרים על ידי מיליארדי משתמשי סלולר בעולם, ועוד יותר מיליארדי מכשירים המחוברים לאינטרנט (the Internet of Things), לפיה המידע המיוצר בתוך כמה דקות בשנת 2013, שווה בהיקפו לכמות המידע שנוצרה משחר האנושות ועד עתה. זאת ועוד, קצב יצירת הנתונים גדל ב-60% בשנה, בעוד שתקציב עיבוד הנתונים עולה במקרה הטוב באחוזים בודדים – וגם זה רק בחברות מצליחות ובודדות. כלומר, חייבים להיות יעילים בניהול הנתונים ובהסקת מסקנות מהירה ביותר (Business Analytics) – וזה, לדברי גילת'ורפ, הוא מה שהפתרון של טרהקוטה מציע הלכה למעשה.

איתן לב טוב, סמנכ"ל מוצרים לניהול תהליכים עסקיים, אינטגרציה ו-Big Data ב-Software AG ישראל, הסביר כי "היכולת להפיק תובנות עסקיות מתוך טרה-בייטים של מידע, שימושית במיוחד לספקי שירותים פיננסים  המבקשים לקבל התראה בזמן אמת על הונאות פיננסיות, ובכך לחסוך הפסדים בהיקפים עצומים. הפלטפורמה החדשה תסייע גם לחברות שירותים לוגיסטיים, המבקשות לנהל במדויק את שרשרת האספקה שלהן בהיבטים של מיקום הסחורה, מידע היסטורי, חיישנים, מזג אוויר, ניהול לוח שנה ודפוסי עבודה הנובעים מהמידע. בנוסף, פתרון Terracotta In-Genius יהיה שימושי גם לקמעונאים, המבקשים להציע ללקוחותיהם מוצרים המתאימים להעדפותיהם האישיות באינטרנט ובעמדות המכירה, ובכך להגדיל את ההכנסות ולשפר את נאמנות הלקוחות למותג".

סוויטת התוכנה של Software AG מספקת ארבע פלטפורמות, ונועדה לטפל בניהול תהליכים עסקיים, אינטגרציה, ים הנתונים וניהול טרנזקציות. צילום: פלי הנמר

מה מייחד את טרהקוטה? היותה הפלטפורמה הנפוצה ביותר לניהול פתרונות בזיכרון (In-Memory), עם 2.1 מיליון מפתחים המשלבים הקוד שלה ב-190 מדינות. צילום: פלי הנמר

פתרון Terracotta In-Genius שהוכרז ב-CeBIT 2013, הוא הפתרון הראשון לניהול כמויות אדירות בזיכרון לקבלת החלטות מהירה ביותר. Big Data Fast Data Actionable. צילום: פלי הנמר

עם ההכרזה הנוכחית, מציעה Software AG ארבעה קווי מוצר ופתרון – שלושה הנובעים מרכישות מוצלחות וקו אחד של בסיסי נתונים מהירים, המהווים את המוצר המקורי שפותח בחברה לפני 42 שנה ומשמש עד היום אלפי ארגוני אנטרפרייז בעולם כולו וגם בישראל. קווי המוצר הם ARIS – פלטפורמה לניתוח נתונים עסקיים; webMethods – פלטפורמה המובילה לניהול תהליכים עסקיים (BPM) ואינטגרציה; Terracotta-Big Memory – לאחסון כמויות נתונים אדירות In-Memory. קו המוצרים הרביעי מתחלק לשניים: Adabas – מראשוני מסדי הנתונים, שהצליח להגיע לרמת ביצועים מהגבוהות בעולם, ו-Natural – שפת הפיתוח המתקדמת, המתחברים יחד לעולמות ניהול התהליכים העסקיים (BPM), ה-Cloud והמובייל.

בשנת 2012 עברו הכנסותיה של Software AG את רף מיליארד ה-יורו, שהציב יו"ר ומנכ"ל החברה – קארל היינץ שטרייביך, כבר בשנת 2004. הרף הבא, לשנת 2018, הוא להגיע למחזור של שני מיליארד דולרים. Software AG מעסיקה 5,500 עובדים המספקים שירותים לעשרת אלפים לקוחות ב-70 מדינות ברחבי העולם. את הסניף הישראלי מנהל ערן אלרואי.

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לגרמניה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים