יהודה אלחדיף, יו"ר ענף הדפוס, לרה"מ: "אם החינוך הטכנולוגי לא יתוגבר – יש חשש לעתיד הענף"

"אם לא יהיו הכשרות מקצועיות במקצועות הדפוס, יש חשש להמשך פעילותו של המגזר", אמר אלחדיף בפגישה עם נתניהו ● ראש הממשלה אמר בפגישה, כי ישראל סובלת מעודף רגולציה, ולא אחת רגולטור אחד נלחם בשני ● הוא קרא לכל הארגונים לשתף פעולה כדי לשמור על המגזר העסקי

"ללא חינוך טכנולוגי לכל המגזרים, כולל לתעשיית הדפוס, העסקים הקטנים בישראל יגוועו", כך אמר יהודה אלחדיף, נשיא התאחדות המלאכה והתעשייה ויושב ראש ענף הדפוס, בפגישה עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו. אלחדיף הציג בפני נתניהו את בעיית המחסור החמור בכוח אדם מקצועי ומיומן בתעשיית הדפוס ובתעשיות מסורתיות אחרות. לדבריו, "אם לא יתגברו לאלתר את החינוך הטכנולוגי ולא יהיו הכשרות מקצועיות במקצועות הדפוס, יש חשש להמשך פעילותו של המגזר".

הפגישה בין נתניהו לאלחדיף נערכה לפני ימים אחדים בלשכת ראש הממשלה בירושלים ומלבד שניהם נטלו בה חלק ראשי לשכת התיאום, שאלחדיף חבר בה. נתניהו אמר בפגישה, כי ישראל סובלת מעודף רגולציה, ולא אחת רגולטור אחד נלחם בשני. הוא קרא לכל הארגונים לשתף פעולה כדי לשמור על המגזר העסקי.

אלחדיף יפתח את ועידת Print 3.0 של אנשים ומחשבים, שתתקיים ב-18 בנובמבר. לצד הוועידה תתקיים תצוגה רחבה של כל החברות המובילות בענפי הדפוס, הדפוס הדיגטלי והקדם דפוס, שיציגו את הפתרונות שנחשפו בראשונה בתערוכת Drupa 2012, שנערכה במאי בדיסלדורף. מדובר בתערוכה הראשונה בישראל שבה יוכל הקהל המקומי להיחשף לחידושים שהוצגו ב-Drupa 2012, שבה היה לחברות הישראליות ייצוג מכובד. בין היתר, הציגו שם החברות אינדיגו, לנדא, EFI וחברות רב לאומיות שפעילות גם בשוק הישראלי, בהן HP והיידלברג.

הכנס יכלול הרצאות מקצועיות של מרצים מהענף וכן פאנלים בהשתתפות אנשי מקצוע ומנהלים מענף הדפוס.

מתעניינים בענף הדפוס? הירשמו לוועידת Print 3.0 של אנשים ומחשבים

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מירי קלינמן

    יהודה אם אתה רוצה לקדם משהו תקרא לילד בשמו "חינוך מקצועי" חינוך טכנולוגי במשרד החינוך מלה מכובסת ללימודי מחשב

אירועים קרובים