טירן לוי, מנכ"ל טלדור תקשורת-גלאסהאוס: "השוק בהאטה, אבל אנחנו צומחים ומגייסים עובדים"

"למרות המצב הכלכלי, אנחנו עומדים על ממוצע צמיחה שנתי של 25%", אמר לוי בראיון חג לאנשים ומחשבים ● הוא ציין את המגמות העוברות על עולם ה-IT בימים אלה, בהן הפיכת עולמות המיחשוב והתקשורת לישות אחת, מימוש פתרונות ענן וגיבוי מרחוק, והרחיב על הפרויקטים המרכזיים שמבצעת טלדור תקשורת-גלאסהאוס בימים אלה

"השוק נכנס להאטה, אבל להערכתי, לא מדובר במיתון. למרות ההאטה, אנחנו נמצאים בצמיחה ונמשיך לגייס עובדים", כך אמר טירן לוי, מנכ"ל טלדור תקשורת-גלאסהאוס, בראיון לאנשים ומחשבים.

לוי מכהן בתפקידו מזה שנה וחצי, ואחד המהלכים הבולטים שביצעה החברה במהלך כהונתו הוא רכישת גלאסהאוס (Glasshouse) ישראל במרץ השנה תמורת 6.75 מיליון דולרים – מהלך שהביא להכפלת מספר העובדים של החברה. לדבריו, רכישת גלאסהאוס ישראל סייעה לטלדור תקשורת להמשיך בתהליך הצמיחה שלה, בו היא נמצאת מזה חמישה רבעונים ברציפות. הוא ציין ש-"ממוצע הצמיחה השנתי שלנו עומד על 25% ואת המחצית הראשונה של השנה סיימנו עם צמיחה של 22.6%, לעומת המחצית המקבילה לה אשתקד.

"הרכישה הפכה אותנו לארגון תשתיות IT גדול. אנחנו מספקים פתרונות ייחודיים לסביבת הדטה סנטר, כמו גם לעולמות הענן הפרטי והציבורי", הוסיף לוי. "בעולם הענן הפרטי אנחנו מספקים שירותי גיבוי מבוסס ענן שלנו, פרי פיתוח של גלאסהאוס, ואירוח של איחסון מבוסס גלאסהאוס. בענן הציבורי, אנחנו עובדים עם העננים של גוגל (Google) ואמזון (Amazon)". כמו כן, הוא ציין ש-"אנחנו חברת אינטגרציה שמציעה מעטפת כוללת של פתרונות תקשורת, טלפוניה, אבטחת מידע ו-IT, עבור כל שכבות הארגון".

לוי ציין את המגמות העוברות בימים אלה על עולם ה-IT. "עולמות המיחשוב והתקשורת הופכים לישות אחת, כיוון שפרוטוקולים מתאחדים. כך מתקבלות תשתיות אחודות", אמר. "כמו כן, החיבור של הלקוחות ושל העובדים בארגונים נהיה הדוק יותר והופך את תהליכים ליעילים ולזמינים יותר. האיחוד בין שני העולמות מבוצע במקביל למיכון תהליכים, מימוש ענן ציבורי וענן פרטי והמשך פרויקטי וירטואליזציה. המיכון יביא לכך שהם יצרכו שירותים לפי דרישה וידעו לנתב – מה לענן ומה בתוך הבית".

"ארגונים הולכים למימוש פתרונות של מיחשוב ענן, גיבוי מרחוק ומיקור-חוץ. אלה יהיו מנועי הצמיחה שלנו השנה וב-2013", חזה.

מגמה נוספת, לדברי לוי, היא "הליכה של העולם לחיבור מרחוק. אנחנו עובדים עם פתרונות של אווייה (Avaya), סיסקו (Cisco) ואלקטל לוסנט (Alcatel Lucent). בנוסף, בשלוש השנים הבאות, כמות התוכן שתשונע ברשת צפויה לגדול ב-50%. לכן יהיה צורך בפרויקטים להגדלת רוב הפס".

מה לגבי עולם אבטחת המידע?
"החיבור של גלאסהאוס אלינו מאפשר לנו להעניק ללקוחות פתרונות כוללים גם בעולמות אבטחת המידע והסייבר. אנחנו מטמיעים פתרונות אבטחה של סימנטק (Symantec), פורטינט (Fortinet), צ'ק פוינט (Check Point), גוגל ו-Kapow".

מהם פרויקטי הדגל של החברה כעת?
"באחרונה העלינו לאוויר מערכת טלא-רפואה (רפואה מרחוק) מבוססת טכנולוגיות של אווייה לטובת המטופלים של מכבי שירותי בריאות. מדובר במיזם של מכון המחקר הלאומי גרטנר (Gartner) לחקר אפידמיולוגיה ומדיניות בריאות, בראשות פרופ' מוטי שני, ושל רן סער, מנכ"ל מכבי שירותי בריאות. המיזם מיועד להתמודד עם אתגרים רבים שנובעים מהגידול בשכיחות התחלואה הכרונית ובמטרה לתת שירות טוב יותר לחולה הכרוני. פיילוט ראשון של המערכת עם חולה אמיתי בוצע לפני ימים אחדים בהצלחה.

המערכת מיועדת לספק למבוטחי מכבי שירות טוב יותר ולצמצם את מספר המקרים בהם חולים כרוניים נדרשים לצאת מבתיהם לטובת מדידות וקבלת הוראות רפואיות מהצוות הרפואי המטפל בהם. הפרויקט החל לפני כחצי שנה, ובימים אלה מותקנים טאבלטים בביתם של המטופלים.

פרויקט נוסף, אותו אנחנו מבצעים בימים אלה, הוא הטמעת מערכת איחסון של נט-אפ (NetApp) באסותא מרכזים רפואיים. הפרויקט החל לפני כמה חודשים וצפוי להסתיים בסוף השנה. מערכת האיחסון המוטמעת היא בעלת נפח איחסון של 280 טרה-בייט, עם יכולת התרחבות לעד 3,600 טרה-בייט. פתרון האיחסון ישמש את כלל מערכות המיחשוב של אסותא, בהן מערכות מידע קליניות ומנהליות (ERP), ובעיקר מערכת ה-PACS, שמבצעת את הארכוב והניהול של כל בדיקות הדימות המבוצעות באסותא. עוד כולל הפתרון מענה עתידי לסביבת התאוששות מאסון (DR) של אסותא.

בנוסף, הטמענו ציוד תקשורת בסוכנות הביטוח מבטח-סימון מקבוצת מגדל. הפרויקט ארך כמה חודשים והסתיים באחרונה. הוא בוצע לאחר שמבטח-סימון עברה לדטה סנטר חדש ובשל המעבר, החלפנו ושדרגנו את מערך התקשורת המרכזי, חדר המחשב ומתגי המשתמשים השונים. עוד כלל הפרויקט העלאה של קצב התקשורת ל-10 ג'יגה-ביט. יצוין שציוד התקשורת שהשתמשו במסגרתו מבוסס על מוצרי סיסקו".

לוי הוסיף, כי "השילוב בין רכישת גלאסהאוס על ידינו עם קבוצת המערכות של טלדור, שמהווה בית התוכנה של הקבוצה, לצד רכישת טריבייס (3Base) לעולם ה-Big Data, מספק ללקוחות הארגוניים פתרון מקצה לקצה, עם התייעלות וחיסכון בעלויות – ומכתובת אחת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים