טלדור תקשורת גלאסהאוס הטמיעה מערכת איחסון של נט-אפ באסותא; ההיקף: מאות אלפי שקלים

פתרון האיחסון המוטמע הוא מסוג FAS6210A, והוא ישמש את כלל מערכות המיחשוב של אסותא, ובעיקר את מערכת ה-PACS, שמבצעת את הארכוב והניהול של כל בדיקות הדימות המבוצעות במרכזים הרפואיים ● כמו כן, הוא כולל המוטמע מענה עתידי לסביבת התאוששות מאסון של אסותא ● נפח האיחסון של המערכת עומד על 280 טרה-בייט, עם יכולת התרחבות לעד 3,600 טרה-בייט

טלדור תקשורת גלאסהאוס מטמיעה בימים אלה מערכת איחסון של נט-אפ (NetApp) באסותא מרכזים רפואיים. היקפו של הפרויקט, שהחל לפני כמה חודשים וצפוי להסתיים בסוף השנה, עומד על מאות אלפי שקלים.

מערכת האיחסון המוטמעת היא בעלת נפח איחסון של 280 טרה-בייט, עם יכולת התרחבות לעד 3,600 טרה-בייט. פתרון האיחסון המוטמע הוא מסוג FAS6210A, והוא ישמש את כלל מערכות המיחשוב של אסותא, בהן מערכות מידע קליניות ומנהליות (ERP), ובעיקר מערכת ה-PACS, שמבצעת את הארכוב והניהול של כל בדיקות הדימות המבוצעות באסותא (MRI/ CT/ US/ PET CT/ NM/ MAMO).

כמו כן, כולל הפתרון המוטמע מענה עתידי לסביבת התאוששות מאסון (DR) של אסותא. זאת, תוך שימור השקעה של מערכות נט-אפ הקיימות, מסוג FAS3160 ו-FAS3040C, ושימוש בטכנולוגיות Snap Mirror של ענקית האיחסון, לשכפול של נתונים בין המערכות. טכנולוגיה זו מגבה את הנתונים, מגינה עליהם במקרה אסון ומשכפלת נתונים מסביבות ייצור.

לדברי דרור אדמון, ראש אגף מערכות המידע באסותא, "המערכת נותנת לנו מענה לסביבות ה-SAN וה-NAS ומספקת לנו טכנולוגיות יעילות להתמודד עם גודל וכמות המידע". הוא הוסיף, כי "התשתית החדשה תספק מענה לצרכים הטכנולוגיים והעסקיים של אסותא בהווה וכן לצרכים העתידיים, בפרויקטים חדשים. היא תסייע להתמודדות עם הגידול הטבעי בנפחי המידע, בזמינותו ובנגישות אליו".

עמית נטף, סמנכ"ל מכירות טלדור תקשורת גלאסהאוס, ציין ש-"עיקר ההשקעה שלנו בוצע בשלבי העיצוב של המערכת עבור הצרכים הספציפיים של אסותא, שכללו, בין היתר, וירטואליזציה של שרתים ותחנות עבודה. זאת, תוך שימור ההשקעה של המערכות הקיימות והבטחה בשמירת ההמשכיות והשרידות העסקית במקרי חירום או אסון. בנוסף, הגדלנו את הנצילות והיעילות של מערכות האיחסון, ללא התפשרות על צרכי ההגנה על המידע הרפואי, והבאנו לשיפור משמעותי ביכולת להגיב לטעויות אנוש ותקלות לוגיות, על ידי יישום שחזורים מהירים של עותקי גיבוי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים