טוויטר שבה והפעילה את החשבון של העיתונאי שהושעה לאחר שפרסם את המייל של מנכ"ל NBC

החשבון הושעה בסוף השבוע לאחר שהכתב פרסם את כתובת המייל במחאה על כך ש-NBC דחתה את שידור טקס הפתיחה של האולימפיאדה לשעות הפריים טיים וקרא לצופים לכתוב לו מה הם חושבים על כך ● ההשעיה הפכה לאחד הנושאים המצויצים ביותר בטוויטר ● בתגובה הודתה הרשת החברתית בטעות והביעה התנצלות, ומ-NBC נמסר שהם לא הבינו את ההשלכות של המהלך

רגע עם טוויטר

טוויטר (Twitter) שבה והפעילה את החשבון של העיתונאי גאיי אדמס, הכתב בלוס אנג'לס של היומון הבריטי אינדיפנדנט (The Independent), שהושעה בסוף השבוע לאחר שאדמס פרסם בו את הדואר האלקטרוני של מנכ"ל NBC. המהלך של הרשת החברתית ורשת השידור להשעיית החשבון של גאיי אדמס חזר אליהן כבומרנג, עקב הפיכתה של ההשעיה לאחד הנושאים הלוהטים ביותר בטוויטר בימים האחרונים.

"אנחנו מביעים את התנצלותנו. טעינו", נכתב בהודעה שפורסמה בבלוג של טוויטר. החברה אף הודתה בהודעה בכך שהפנתה את תשומת ליבה של רשת NBC להודעה של אדמס ואף עודדה אותה להגיש תלונה.

ראשיתה של הפרשה בהודעה שפרסם אדמס ביום ו' בעקבות הדחייה של שידור טקס הפתיחה של האולימפיאדה לשעות השיא של הצפייה בארצות הברית ובה כתב, כי "האיש שאחראי לכך שב-NBC מעמידים פנים שהטקס עדיין לא החל הוא גארי זנקל. כתבו לו מה אתם חושבים". אדמס צירף להודעה את כתובת האי-מייל של זנקל ב-NBC. יצוין שכתובת זו זמינה לכל דורש באתר של NBC עצמה.

בעקבות ההודעה הושעה חשבון הטוויטר של אדמס וכל ההודעות שהיו בו נעלמו מהרשת. אולם, שלשום הפכה ההשעיה לאחד הנושאים המצויצים ביותר ברשת החברתית, והמונח "גאיי אדמס" הפך לאחד ממונחי החיפוש הפופולריים ביותר בה.

כריס מק'קלוסקי, דובר חטיבת הספורט של NBC, אמר ש-"רצינו להגן על המנכ"ל שלנו ולא להשעות חשבון של משתמש טוויטר. בתחילה לא הבנו את ההשלכות של המהלך, אבל עכשיו אנחנו מבינים".

אדמס, שלחשבון הטוויטר שלו יש כ-4,500 עוקבים, היה אחד המבקרים הקולניים ביותר של כיסוי האולימפיאדה על ידי NBC. בגיליון יום ב' של האינדיפנדט הופיע מאמר של אדמס שבו הוא מתח ביקורת קשה על הכיסוי, ובכלל זה על השידור של טקס הפתיחה, אך הוא לא הזכיר בו את תקרית הטוויטר בעניינו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים