דיווחים: מיקרוסופט תרכוש את Yammer תמורת מיליארד דולרים

לא ידוע עדיין מתי העסקה לרכישת ספקית התוכנה העסקית תושלם ומתי תפורסם הודעה רשמית אודותיה - כך עולה מידיעה שפורסמה בוול-סטריט ג'ורנל ● עד כה גייסה החברה הון-סיכון בהיקף כולל של יותר מ-142 מיליון דולרים ● בין לקוחותיה נמנות יותר מ-80% מהחברות שנמצאות ברשימת פורצ'ן 500 ומאחוריה ניצב פיטר תיל, ממייסדי PayPal ואחד המשקיעים בפייסבוק

מיקרוסופט (Microsoft) תרכוש את Yammer, ספקית תוכנה עסקית מסן פרנסיסקו, תמורת יותר ממיליארד דולרים – כך על פי ידיעה שהופיעה בוול-סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal) ונסמכת על מקורות יודעי דבר.

לפי הידיעה, לא ידוע עדיין מתי העסקה תושלם ומתי תפורסם הודעה רשמית אודותיה. כמו כן, לא ניתן היה לקבל תגובה מ-Yammer או ממיקרוסופט.

חברת Yammer הוקמה ב-2008 ומספקת לארגונים שירותים שקשורים לרשתות חברתיות. עד כה גייסה החברה הון-סיכון בהיקף כולל של יותר מ-142 מיליון דולרים. Yammer מונה בין לקוחותיה יותר מ-80% מהחברות שנמצאות ברשימת פורצ'ן 500 (Fortune 500). מאחוריה ניצב פיטר תיל, ממייסדי PayPal ואחד המשקיעים בפייסבוק (Facebook).

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יואב לשם

    מעניין - חשבתי ש SharePoitn 2010 מספק את כל היכולות של רשת חברתית פנימית כמו שיש ב Jive או ב-IbM Connections. מסתבר שמיקרוסופט שיקרו כל הזמן

אירועים קרובים