גדי הולדנברגר, אודיוקודס: "האתגר בענן הוא כלכלי – קשה להוכיח שהוא זול יותר"

"העברה לענן ציבורי היא האתגר בכדאיות עסקית", אמר הולדנברגר, CTO החברה ● לדבריו, "האתגר בענן פרטי הוא למצוא דרכים למדוד באופן נכון את השימוש של הגופים השונים בתוך הארגון בתשתיות ובשירותים שהוא מספק, וכן לדעת לחייב אותם על שימוש זה"

גדי הולדנגרבר, מנהל תשתיות באודיוקודס. צילום: פלי הנמר

"אנחנו פחות כפופים לרגולציות. מה שמטריד אותנו לגבי מיחשוב ענן הוא הקטע הכלכלי. קשה להוכיח את ההוזלה בעלויות פתרונות הענן", כך אמר גדי הולדנברגר, CTO אודיוקודס.

הולדנברגר דיבר בכנס "מכרז ענן" שנערך באחרונה במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, בהפקת אנשים ומחשבים ובהנחיית פלי הנמר, נשיא הקבוצה. במסגרת הכנס הוצגו צרכי המנמ"רים לתחום הענן, בפאנל אותו הנחה רפאל פוגל, מנהל ועידות מקצועיות באנשים ומחשבים, ולאחר מכן הוצג היצע ספקיות ה-IT כמענה לדרישות המנמ"רים.

לדברי הולדנברגר, אודיוקודס היא חברה בינלאומית שמונה 700 עובדים. הוא אמר, כי "העברה לענן ציבורי היא האתגר בכדאיות עסקית. יש לנו כבר ענן פרטי והאתגר בתצורה זו הוא למצוא דרכים למדוד באופן נכון את השימוש של הגופים השונים בתוך הארגון בתשתיות ובשירותים שהוא מספק, וכן לדעת לחייב אותם על שימוש זה".

אופיר כהן, מוביל קבוצת Big Data בחטיבת הפלטפורמה של Liveperson. צילום: קובי קנטור"המשכיות עסקית היא תחום שמעסיק אותנו", הוסיף. "מיחשוב הענן יכול לפתור חלק מהבעיות, וייתכן שבסופו של דבר נעשה לבד. כך או כך, האתגר בענן הוא כלכלי – יש להוכיח שהוא יותר זול".

"כל נשדרש מהלקוח – להביא את הלקוחות"
אופיר כהן
, מוביל קבוצת Big Data בחטיבת הפלטפורמה של Liveperson, ציין שהחברה עוסקת בפיתוח טכנולוגית אינטראקציה עם גולשים. "הפתרונות שלנו מסייעים לאלפי עסקים בעולם לתקשר עם לקוחותיהם בזמן אמת", אמר. "הפלטפורמה של Liveperson מאפשרת לעסקים להתחבר ללקוחותיהם במגוון דרכים, תוך שילוב ערוצים – צ'ט, קול ותוכן עבור רשתות חברתיות, סלולר, ניהול קשרי לקוחות, פרסום ושיווק".

הוא הסביר שהחברה מנטרת מידע רב שמאפשר לנתח את התנהגות הגולשים ולפנות אליהם בזמן הנכון ודרך הערוץ הנכון, "כדי למקסם את אפשרויות המכירה והתמיכה הטכנית, שביעות רצון הלקוחות ושימורם".

Liveperson נוסדה ב-1995, אמר כהן, "וכבר ב-1998 סיפקנו תוכנה כשירות (SaaS). הפלטפורמה שלנו נותנת אפשרויות לחבור אליה דרך הענן". לצד ניתוח הנתונים, אמר, "אנחנו מספקים שכבה נוספת מעליה שנותנת ללקוח הארגוני תובנות להחליט עם מי היה רוצה לעשות 'שידוך' ועם מי לא. הפלטפורמה מספקת מגוון שירותים לטובת יצירת הקשר עם הלקוחות, ביניהם אחסון, הטמעה, התקנה וטיפול בהיבטי אבטחת מידע. כל שנדרש מהלקוח הארגוני הוא להביא את לקוחותיו שלו ואת נציגי השירות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים