בועז יהודה, גטר טק: "המנמ"ר טובע בים משימות וכעת נדרש לשלב גם את התקשורת עם ה-IT"

"על המנמ"ר לבצע תעדוף של משימותיו, תוך שילוב בין עולמות ה-IT השונים", אמר יהודה, מנכ"ל החברה ● לדבריו, "תחום ה-IT הולך ומשתנה, הגבולות בין תתי התחומים הולכים ומיטשטשים, התחומים משתלבים ביניהם, ומתחת לכולם נמצאת התקשורת, שהיא השדרה המרכזית במיחשוב הארגוני" ● הוא הוסיף, כי "התקשורת הופכת יותר ויותר מבוססת IP"

"המנמ"ר טובע בים של משימות: שילוב היישומים המסורתיים באלה של מיחשוב הענן ועשיית יותר משימות בפחות תקציב. כעת ניצב בפניו אתגר מורכב נוסף – לשלב את עולם התקשורת בעולם ה-IT", כך אמר בועז יהודה, מנכ"ל גטר טק.

יהודה דיבר בפתח כנס התקשורת האחודה שערכה החברה. לכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, הגיעו יותר מ-400 איש, לקוחות ושותפים עסקיים. האירוע נערך היום (ג') במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה, כאשר את המליאה המרכזית הנחה פלי הנמר, נשיא קבוצת אנשים ומחשבים.

לדברי יהודה, "על המנמ"ר לבצע תעדוף של משימותיו, תוך שילוב בין עולמות ה-IT השונים. תחום ה-IT הולך ומשתנה, הגבולות בין תתי התחומים הולכים ומיטשטשים, התחומים משתלבים ביניהם, ומתחת לכולם נמצאת התקשורת. היא השדרה המרכזית במיחשוב הארגוני. התקשורת הופכת יותר ויותר מבוססת IP".

גטר טק, הוסיף, "משתלבת במגמה הזו של עירוב התחומים ב-ICT. נהפוך מחברה שעסקה בכמה תחומים, שלעתים המחלקות בה לא דיברו ביניהן, לחברה שמספקת פתרון כולל לארגונים. ה-IT, התקשורת והמדפסות יתחברו ביחד. המדפסת שהכרנו כבר איננה מדפסת, אלא רכיב IT, שלא רק פולט אלא גם מקבל. היא נהיית מכונה יישומית שמשדרת פריטי מידע למערכות ה-ERP וה-CRM הארגוניות".


צילום ועריכת וידיאו: עדי רמלר

גייל מגי, מנהלת ערוצי מכירות עולמיים בדיג'יום. צילום: ניב קנטורלסיום אמר יהודה, כי "בשל איחוד הפעילויות אני מעריך שנגדיל השנה באופן משמעותי את היקף המכירות שלנו".

"העולם הולך לתקשורת אחודה"
גייל מגי
, מנהלת ערוצי מכירות עולמיים בדיג'יום (Digium), אמרה שהעולם הולך לכיוון של תקשורת אחודה, "לאיחוד של מערכות הטלפוניה עם אלה של המסרים המיידיים, מערכות מפגש מבוסס וידיאו, פקס ונקודות תקשורת. כך, מתקבלת נקודת תקשורת אחודה אחת שנותנת מענה לכל ההיבטים העסקיים בארגון". היא ציינה שאיחוד נוסף נעשה בהגירה של פתרונות תקשורת קולית לתצורת מיחשוב ענן.

מגי הוסיפה שדיג'יום נוסדה על ידי מארק ספנסר, שמשמש כיום כ-CTO שלה, ב-1999 והיא רווחית החל מ-2002. היא הציגה כמה ממוצרי החברה, מערכות התקשורת בקוד פתוח מבוססות אסטריסק, וציינה ש-"דיג'יום מלכתחילה יצרה את מערכת אסטריסק כקוד פתוח. מגי אף קראה לקהילת המפתחים להצטרף אליה "במטרה להוזיל את עלות רכישת פתרונות התקשורת לעסקים קטנים ובינוניים, שהגיעה באותה התקופה לעשרות אלפי דולרים. אנחנו מתפרנסים ממכירת החומרה והשירותים סביב אסטריסק ולא ממערכת ההפעלה עצמה". היא אמרה, כי בניית תשתית התקשורת על בסיס הקוד הפתוח "מאפשרת להוזיל עלויות, להעשיר את הפיתוח ולהתמקד בבניית היישומים העסקיים, באופן נוח וקל". מגי הציגה כמה ממוצרי החברה, בהם קופסאות מתגים המאפשרות התממשקות עם היישומים המשרדיים של מיקרוסופט (Microsoft) ויכולת חיבור לרכיבים ניידים

לסיום, ציינה מגי שניתן למזג בגרסה 5.0 של הפיתוח עד שבעה טלפונים – למשל, הנייד, הקווי בבית ובמשרד ועוד – תוך התעלמות ממקומו של המשתמש. כמו כן, ניתן לבצע התממשקות ליישומי צד ג' שמרחיבים את יכולות קבלת הדיווח, דוגמת Salesforce.com ,SugarCRM ו-Firedialer, וכן יכולות IVR.

רונן בנימין, מוביל פלטפורמת Lync במיקרוסופט ישראל. צילום: ניב קנטור"עולם ה-PBX מת"
רונן בנימין
, מוביל פלטפורמת Lync במיקרוסופט ישראל, הציג את פלטפורמת התקשורת האחודה של הענקית מרדמונד. לדבריו, הפתרון מספק איחוד של כל אמצעי הקשר בארגון לאמצעי קשר אחד מול המשתמש ומנהל הרשת. "מה שמבדל את מוצר ה-Lync שלנו", אמר, "הוא היכולת שלו להתממשק בצורה 'טבעית' וחלקה לכל היישומים הארגוניים, וכן לשלב את הארגון מול ארגונים אחרים בתצורת B2B ו-B2C. אנחנו משתפים את היישומים הארגוניים בין הארגונים באופן מלא, כאילו עובד ארגון א' הוא עובד ארגון ב', בכפוף לכללי אבטחת מידע של שני הארגונים".

בנימין הדגים שיתוף תקשורת על בסיס הפלטפורמה של מיקרוסופט כאשר יצר על הבמה קשר עם שני עובדי החברה – האחד היה בביתו והשנייה, שהשתמשה במסנג'ר (Messenger), במשרד. בין השלושה שותפו מסמכים לטיפולם וכן הועלה לשיחת טלפון חבר מחברה אחרת.

הוא סיכם באמרו, כי "עולם ה-PBX (המרכזייה הארגונית הישנה – י"ה) כפי שהכרנו אותו מת. ההווה שייך למערכות תקשורת אחודה שמשלבות את כלל היכולות והיישומים המשרדיים באופן מלא, לצד קישור לעולם החיצון, גם הוא בצורה מלאה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים