מטריקס השלימה פרויקט ענן פרטי, אחסון ו-DR במכללת סמי שמעון; ההיקף: 200 אלף שקלים

במסגרת הפרויקט, שארך כחודשיים, שדרגה מטריקס את רכיבי האחסון המרכזיים והתשתית למערכות מתקדמות בשני אתרי המכללה ● כמו כן, שודרגה פלטפורמת הענן הפרטי במכללה, בהתבסס על פתרונות הווירטואליזציה והניהול של VMware

חטיבת האינטגרציה והתשתיות של מטריקס (Matrix) השלימה פרויקט ענן פרטי, שדרוג מערך האחסון, גיבוי והתאוששות מאסון ב-SCE – המכללה האקדמית להנדסה סמי שמעון. היקף הפרויקט נאמד ב-200 אלף שקלים.

במסגרת הפרויקט, שארך כחודשיים, שדרגה מטריקס את רכיבי האחסון המרכזיים והתשתית למערכות מתקדמות בשני אתרי המכללה. הצורך לשדרוג המערכות בפרויקט עלה הודות להתרחבות התשתיות וגידול בדרישה לפרויקטים נוספים מטעם המכללה.

כמו כן, שודרגה פלטפורמת הענן הפרטי, בהתבסס על פתרונות הווירטואליזציה והניהול של VMware. אלה יאפשרו למכללה אספקת משאבי מחשוב בכל עת, על פי דרישת לקוחות הקצה.

בנוסף, כלל הפרויקט הטמעה של אחסון מבית EMC מדגם VNX 5300, שמביאה לשיפור של מעל 50% מביצועי המערכת הקיימת של המכללה. זו הופנתה לטובת אתר DR. כמו כן, המכללה רכשה מערך שרתי להב חדש של HP, שהותקנו בתשתית הקיימת.

לדברי דורון דרמון, מנמ"ר המכללה, "הפרויקט שדרג את ליבת המערך שלנו. הוא הגדיל את הקיבולת של הענן הפרטי, הקטין את העלויות, על ידי העלאת ה-ROI, והביא לאופטימיזציה של הקצאת וניהול המשאבים בארגון".

משה חגשור, מנהל פרויקטים בחטיבת האינטגרציה ותשתיות של מטריקס, ציין ש-"הפרויקט יאפשר למכללה קיום של מערכת מתקדמת, בעלת שרידות גבוהה ויכולות ניהול יעילות. טכנולוגיית הענן הפרטי מאפשרת ניצול מיטבי של השרתים ושטח האחסון, ותיתן מענה לצרכי מערכות המידע של המכללה ולפרויקטים עתידיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים