יעל שדרגה מערכת לניהול הזמנות לקוחות בפרטנר בפרויקט בהיקף שני מיליון שקלים

הפרויקט מבוסס על תשתית טכנולוגית של טיבקו ומיועד לפירוק אוטונומי ומהיר של מרכיבי הזמנת לקוחות ולניהול ובקרה של התהליך מול כלל מערכות הקצה של החברה ● אנשי פרטנר ויעל פיתחו במסגרתו יישום מבוסס על פרדיגמה וטכנולוגיה מונחית אירועים ● מערכת ההזמנה שהוטמעה תפרק את החבילות שהצרכנים ירכשו מפרטנר באופן אוטומטי לרכיבים ולתתי רכיבים, בהתאמה לתכולה ולתנאים של כל אחת מהן, ותנהל ותפעיל את מערכות הקצה

קבוצת יעל בשיתוף אגף מערכות מידע בפרטנר ביצעו פרויקט לשדרוג מערכת לניהול הזמנות של לקוחות בחברת הסלולר. הפרויקט החל במרץ 2011 והסתיים באחרונה. היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם לאנשים ומחשבים נודע, כי הוא עומד על שני מיליון שקלים.

הפרויקט מבוסס על תשתית טכנולוגית של טיבקו (Tibco). הוא מיועד לפירוק אוטונומי ומהיר של מרכיבי הזמנת לקוחות ולניהול ובקרה של התהליך מול כלל מערכות הקצה של החברה.

ביצוע הפרויקט מהווה חלק מההיערכות של פרטנר לשינויים ולתחרות בשוק התקשורת. לפי החברה, מטרת השדרוג של המערכת היא לאפשר שירות טוב יותר ללקוחות, שיפור זמינות המערכות, חסכון בעלויות ומענה וגמישות לדרישות העסקיות.

לצד הטמעת התשתית האפליקטיבית של טיבקו פיתחו אנשי פרטנר ויעל יישום מבוסס על פרדיגמה וטכנולוגיה מונחית אירועים (Business Events). כך, לאחר שלקוח רוכש חבילה בכל אחד מערוצי השירות הרבים שפרטנר מציעה היא עוברת למערכת ניהול הזמנה. המערכת תפרק את החבילה באופן אוטומטי לרכיבים ולתתי רכיבים, בהתאמה לתכולה ולתנאים שלה, ותנהל ותפעיל את מערכות הקצה. בסופו של התהליך ההזמנה תושלם במלואה והלקוח יוכל לעשות שימוש בכל אחד מהשירותים שבחר.

אנטולי וייסמן, מנהל אגף תשתיות ואינטגרציה בפרטנר, אמר ש-"הפרויקט מהווה מכפיל כוח טכנולוגי שמשרת את העסק וחשוב מכל – את הלקוחות. הוא מאפשר שיפור זמינות, שו"ב ותפעול לצד שיפור ביצועים וגמישות. זהו פרויקט שמבוסס על סינרגיה בין תשתית ליישומים".

לדברי שי גנות, מנהל אגף תהליכים עסקיים ביעל, "הפרויקט יסייע לפרטנר לייעל את הטיפול בהנפקת החבילות ללקוחות ויאפשר לה להוציא חבילות שיווקיות בצורה מהירה. תהליכים שעד היום בוצעו במודל BPM (ר"ת ניהול תהליכים עסקיים) יבוצעו מעתה אוטומטית בזמן אמת ויאפשרו לפרטנר לבצע עשרות אלפי בקשות של לקוחות בו זמנית, בזמני ביצוע מהירים, ביכולת מעקב גבוהה וברמת שגיאות נמוכה".

נפתחה ההרשמה לוועידת Mobility2012, הוועידה השנתית אודות פיתוח אפליקציות מובייל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים