מלם תטמיע מערכת לניהול ההון האנושי במלונות בתל אביב ובירושלים ביותר משני מיליון שקלים

המערכת, Malam pay & roll, תוטמע במלון הילטון בתל אביב ובמלון פארק בירושלים ● היא כוללת את שיבוץ העובדים ותכנון העבודה, עיבוד דיווחי הנוכחות וניהול תיק העובד באמצעות מודול משאבי אנוש וכן את חישוב השכר, כאשר כל הפעולות נעשות על גבי בסיס נתונים אחד

מלם שכר מקבוצת מלם תים תטמיע את מערכת ניהול ההון האנושי שלה במלון הילטון בתל אביב ובמלון פארק בירושלים. השווי הכולל של שני הפרויקטים מוערך ביותר משני מיליון שקלים.

המערכת, Malam pay & roll, מבצעת את ניהול המשאב האנושי על כל היבטי הפעילות המלונאית. היא כוללת את שיבוץ העובדים ותכנון העבודה, עיבוד דיווחי הנוכחות, חישוב השכר וניהול תיק העובד באמצעות מודול משאבי אנוש, כאשר כל הפעולות נעשות על גבי בסיס נתונים אחד.

מדובר בפתרון כולל עם שלוש מערכות המיועדות לניהול ההון האנושי: מערכת השכר מבצעת את תשלומי השכר על פי ההסכמים הקיבוציים החלים על ענף המלונאות. מערכת משאבי האנוש תומכת במחזור חיים שלם של עובד המלון, החל משלב הגיוס לעבודה ועד לסיומה. מערכת הנוכחות מאפשרת למלונות לאכוף באופן יעיל את חוקי העבודה והמנוחה ואת תיקון 24 לחוק הגנת השכר.

במסגרת העסקה עם המלונות תטמיע החברה גם מערכת ייחודית מבית מלם שכר לשיבוץ עובדים במשמרות. המערכת נמצאת בשימוש מלונות רבים, כמו גם חברות קמעונאיות ואחרות. ניתן להגדיר באמצעותה תקנים בהתאם לרמת הפעילות במלון או לפי כל פרמטר רלוונטי אחר, למשל תחזית מכירות. כמו כן, היא מאפשרת להוסיף תקנים לפעילות, בהתאם לצורכי השעה. ממשק המשתמש והתראות שונות יסייעו למנהלים במלונות שסבהם מתבצעים הפרויקטים לקבוע את התעדוף ואת סדרי העבודה הנכונים ביותר לצרכיהם המשתנים ולמבנה כוח האדם שלהם בכל רגע ורגע.

אורי צאלח, מנכ"ל מלם שכר, ציין ש-"מלון הילטון תל אביב ומלון פארק ירושלים מצטרפים לרשימה ארוכה של לקוחות מלם שכר מענף המלונאות, בהם מלונות דן, מלונות פתאל, מלונות דניאל, המלון הסקוטי ומלון משכנות רות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים