ריטליקס הישראלית תטמיע פתרונותיה ברשת הענק טארגט בקנדה; ההיקף: עשרות מיליוני ש'

פתרונות החנות וערוצי המכירות Retalix 10 ישמשו כפלטפורמה לחנויות של הרשת האמריקנית טארגט בקנדה, אליה היא נכנסה באחרונה ● הפלטפורמה מאחדת ומפשטת את ההטמעה והניהול של כל מערכות המיחשוב בחנות ומבטיחה חווית קנייה אחידה ומותאמת אישית

ריטליקס (Retalix) הישראלית תטמיע את פתרונותיה בחנויות רשת הענק הקמעונאית טארגט (Target) בקנדה. הפרויקט החל בימים אלה ויסתיים במהלך 2012. היקף הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בענף העריכו אותו בפני אנשים ומחשבים בעשרות מיליוני שקלים.

טארגט היא רשת קמעונאית מובילה בארצות הברית, עם הכנסות של יותר מ-70 מיליארד דולרים בשנה. הרשת החלה לפעול באחרונה בקנדה ובחרה בסוויטת פתרונות החנות וערוצי המכירות Retalix 10 לשמש כפלטפורמה לחנויות החדשות שלה במדינה זו. Retalix 10 היא פלטפורמת הדור הבא של החברה. היא מאחדת ומפשטת את ההטמעה והניהול של כל מערכות המיחשוב בחנות ומבטיחה חווית קנייה אחידה ומותאמת אישית.

הארכיטקטורה של Retalix 10 מאפשרת לרשתות קמעונאות עם רמת פעילות ומורכבות גבוהות במיוחד להתקדם מפתרונות קיימים ומסורבלים, שדורשים אינטגרציה בין מערכות נפרדות, לפלטפורמה אחידה. זו מאפשרת יותר גמישות ומאיצה את זמן ההגעה לשוק (Time-to-market), משמע – מהירות ההשקה, של מוצרים ושירותים חדשים. עוד משפרת המערכת את יכולות ניהול מרכזי של הרשת.

הפלטפורמה כוללת מגוון שיטות הטמעה. השיטה המרכזית ידועה גם כ-"שיטה הרזה", דוגמת חנות רזה, נקודת מכירה רזה או כל מודל בן כלאיים שמשלב הטמעה מקומית ומרכזית. בנוסף, הפלטפורמה מוצעת כשירות מבוסס מיחשוב ענן, וכך פותחת עולם חדש של תפעול יעיל וחסכוני, המתוכנן לצמצם משמעותית את עלות הבעלות הכוללת (TCO).

לדברי שוקי שפר, מנכ"ל ריטליקס, "הפלטפורמה המוטמעת ברשת חנויות טארגט בקנדה תביא לענקית הקמעונאות תועלות רבות. בכוונתנו להעניק לרשת טכנולוגיה מתקדמת ומומחיות בתחום הקמעונאות, כדי לתמוך בהצלחת התרחבותה לקנדה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים