טוויטר מתנצלת על אישור חשבון מזויף שנפתח בשם רעייתו של איל המדיה רופרט מרדוק

ההתנצלות באה לאחר שהחברה גילתה שחשבון שנפתח תחת שמה של וונדי דנג, רעייתו של מרדוק, מזויף ● טוויטר אישרה בתחילה שמדובר בחשבון אמיתי ומשרד יחסי הציבור של ניוז קורפ, התאגיד שבבעלות מרדוק, הפיץ את דבר קיומו לעיתונות - מה שגרר פרסום שגוי בגרדיאן ● יצוין שמרדוק עצמו מחזיק בחשבון טוויטר עם יותר מ-95 אלף עוקבים

טוויטר (Twitter) פרסמה אתמול (ג') התנצלות על טעות באימות הזהות של וונדי דנג, רעייתו של איל המדיה רופרט מרדוק, המנכ"ל של ניוז קורפ (News Corp).

החשבון המזויף, שנשא את השם Wendi_Deng@, נפתח ביום א', לאחר שמרדוק עצמו פתח חשבון משלו בערב השנה החדשה. בניוז קורפ אישרו שהחשבון של מרדוק עצמו אמיתי. בתחילה נשא גם החשבון של דנג אישור מטעם טוויטר שאמנם מדובר בחשבון שלה, אך אתמול הוא הוסר לאחר שהתברר שמדובר בזיוף.

"אנחנו מאשרים שהחשבון Wendi_Deng@ אושר בטעות למשך פרק זמן קצר ומתנצלים על אי הנוחות", נמסר בהודעה מטעם טוויטר. יצוין, כי ב-48 השעות שחלפו עד שהוברר שמדובר בזיוף הצטרפו לחשבון של דנג יותר מ-10,000 עוקבים. לחשבון של מרדוק עצמו כבר נרשמו יותר מ-95 אלף עוקבים.

המבוכה גדלה עקב כך שמשרד יחסי ציבור של ניוז קורפ בלונדון אישר בטעות שהחשבון של דנג אמיתי, מה שגרם לפרסום ידיעה בגרדיאן (Guardian) על כך ש-"וונדי דנג מצטרפת לבעלה בטוויטר". הגרדיאן פרסם אף הוא התנצלות על המקרה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים