שלמה SIXT מיחשבה את קבלת ושחרור כלי הרכב על פלטפורמת מג'יק; ההיקף: מאות אלפי שקלים

הפרויקט יאפשר לנציגי החברה לבצע את תהליכי המסירה והקבלה של המכוניות השכורות ורכבי הליסניג באמצעות טלפונים חכמים שבהם הוטמעה המערכת, ללא נייר ● הלקוחות יקבלו את כלי הרכב באמצעות חתימה אלקטרונית ● לדברי יובל שני, מנמ"ר שלמה SIXT, "המערכת מאפשרת לנו לקבל בזמן אמת תמונת מצב מלאה של מצאי כלי הרכב, כולל מצב התקינות שלהם"

קבוצת שלמה SIXT סיימה באחרונה את מיחשוב תהליכי קבלת ושחרור כלי הרכב שלה, על פלטפורמת יוניפאס של מג'יק (Magic), המיועדת לטלפונים חכמים. הפרויקט, שהחל לפני שלושה חודשים, מאפשר לאנשי השטח של החברה לבצע את הפעולות הכרוכות בנושא, שהן עתירות נייר, בצורה ממוחשבת, באמצעות טלפונים שנרכשו מחברת פלאפון, ללא צורך בעדכון והקלדה נוספת של הנתונים. המערכת מתממשקת לכל מערכות המידע בארגון. היקף הפרויקט נאמד במאות אלפי שקלים.

מיחשוב התהליך מקצר משמעותית את תהליכי הקבלה והשחרור, שכוללים את בדיקת הרכב, לפני ואחרי מסירתו, והתחשבנות מול השוכר. הקבלה והשחרור ייעשו באמצעות חתימה אלקטרונית שהלקוח יבצע מול מוסר הרכב, לאחר שבדק את כל הפרטים שעליהם הוא חתום.

פרויקט הפיתוח בוצע על ידי צוות ה-IT של שלמה SIXT, בראשותו של המנמ"ר, יובל שני, ואנשי מג'יק, שסיפקו את פלטפורמת הפיתוח. לדברי שני, "המערכת שפותחה מאפשרת לקבוצת שלמה SIXT לקבל בזמן אמת תמונת מצב מלאה של מצאי כלי הרכב, כולל מצב התקינות שלהם. היא מנהלת באופן רציף את הפעולות שעובר הרכב, משלב המסירה ללקוח ועד החזרתו – שלב שבו מעלה נציג החברה את תמונת הרכב על גבי מסך הטלפון ומסמן פגיעות ברכב לצורך הפקת דו"ח נזק".

הוא הוסיף, כי "תהליכי הקבלה וההחזרה של מכוניות שכורות הם מורכבים ומכילים פרטים רבים שהלקוח ונציג הרכב צריכים לבדוק ולראות. כעת, בעזרת המערכת, כל התהליכים הללו ממוחשבים, המידע כולו אגור ושקוף ואין מקום לוויכוחים המקובלים בין הלקוח למוסר הרכב בעת הקבלה או השחרור. בתום התהליך, הלקוח חותם בצורה דיגיטלית על הנתונים, והכול נעשה פשוט ומקצר המון זמן ללקוח".

שני הוסיף, כי "מדובר במהלך מאוד מורכב מבחינה ארגונית ורגיש מאוד, והוא זכה לגיבוי מלא של הנהלת החברה".

אייל פייפל, סמנכ"ל הטכנולוגיות של מג'יק, אמר שיוניפאס היא פלטפורמת פיתוח יישומים שמאפשרת לפתח יישומים עסקיים בסביבות ריצה מגוונות, בהם יישומי RIA, יישומים לטלפונים חכמים וטאבלטים, Desktop ושרת-לקוח וכן SaaS.

הצי של שלמה SIXT כולל 70 אלף כלי רכב, מתוכם כ-13 אלף מיועדים להשכרה לטווחים קצרים והיתר מושכרים בשיטת הליסינג.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים