אברשה בורשטין, מנכ"ל מירס, פורש מתפקידו

בורשטין הודיע על הפרישה לאחר שבע שנים שבהן ניהל את החברה ● במהלך כהונתו נמכרה החברה ממוטורולה לאלטיס, היא זכתה במכרז על תדרי הדור השלישי ועברה לביתה החדש ב-Airport city ● הוא ימשיך לכהן כדירקטור בהוט וילווה את קבוצת אלטיס בפעילותה הגלובלית

אברשה בורשטין, מנכ"ל מירס, הודיע על רצונו לפרוש מניהול החברה לאחר שבע שנים בתפקיד. בורשטין צפוי להשתלב במטה של קבוצת אלטיס, המחזיקה במירס ובהוט (HOT). הוא ימשיך לכהן כדירקטור בהוט וילווה את קבוצת אלטיס בפעילותה הגלובלית.

במהלך כהונתו של בורשטין צמחה מירס והצליחה לבסס את מובילותה בסקטורים המוסדיים, הביטחוניים והעסקיים בשוק הסלולרי. בורשטין הוביל בשנים האחרונות את תהליך מכירת החברה ממוטורולה (Motorola) לאלטיס והוביל את העברת המטה שלה ל-Airport City. כמו כן, החברה זכתה בתקופת כהונתו במכרז על תדרי הדור השלישי ובורשטין אף ניהל את היערכותה לקראת השקת הרשת החדשה בחודשים הקרובים.

לדברי בורשטין, "לאחר שבע שנים כמנכ"ל מירס אני חש סיפוק רב בדרך הארוכה ובמסע רב האתגרים שעברה החברה, שנמצאת רגע לפני יציאתה לדרך חדשה".

בורשטין הוא המנכ"ל השני בתחום הסלולר שהודיע באחרונה על פרישתו, לאחר שעמוס שפירא, מנכ"ל סלקום, עשה זאת בשבוע שעבר. מחליפו של שפירא הוא ניר שטרן, מנכ"ל 013-נטוויז'ן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים