חדש בשירות Street View של גוגל: תצלומי פנים של בתי עסק

מעתה ניתן יהיה לצפות גם בחללים הפנימיים של חנויות שיצטרפו לשירות של גוגל ● בשלב ראשון מוצע השירות במתכונת מוגבלת בלונדון, פאריס וערים נוספות ביפן, אוסטרליה, ניו-זילנד וארצות הברית ● גוגל מתחייבת לטשטש את פניהם של המבקרים ועוברי האורח בבתי העסק שיצולמו

אם עד עתה הוצג בתלת ממד בשירות Street View של גוגל (Google) רק צידם החיצוני של המבנים ברחובות הערים, הרי שמעתה ניתן יהיה לסייר בתלת ממד גם בחללים הפנימיים של חנויות ובתי עסק שיצטאפו לשירות. כדי למנוע טענות על חדירה לפרטיות, יוצגו רק תצלומי פנים של גורמים שיבחרו להציג מרצונם החופשי תצלומים כאלה.

"על בסיס טכנולוגיית Google Art Project, ששימשה עד כה להצגת האולמות של 17 מוזיאונים, יכולים עתה גם בתי עסק להקים נוכחות מקוונת ב-Street View", נמסר מגוגל. "אנחנו נסייע לעסקים להדגיש את האיכויות המיוחדות שלהם באמצעות תצלומים מקצועיים ואיכותיים".

בשלב ראשון מוצע השירות במתכונת מוגבלת בלונדון, פאריס וערים נוספות ביפן, אוסטרליה, ניו-זילנד וארצות הברית. אנשי גוגל פונים לעסקים שמופיעים בראש רשימות החיפוש של הגולשים ומציעים להם להזמין את הצלמים שלה על מנת לצלם את החללים הפנימיים של העסק – מסעדות, בתי מלון, חנויות, מכוני כושר ומוסכים. בשלב זה לא מצולמים חללים פנימיים של חנויות ששייכות לרשתות גדולות, וכן לא יצולמו חללים פנימיים של בתי חולים ומשרדי עורכי דין.

בעלי העסקים נדרשים להזהיר מראש את הלקוחות שהחלל הפנימי של החנות יצולם, ובחברה מתחייבים לטשטש פנים של מבקרים ועוברי אורח שיופיעו בצילומים.

החנויות יצולמו בעדשות רחבות זווית ובעדשות "עין דג", על מנת ליצור תצלומים של 360 מעלות. בעלי החנויות יכולים גם להעלות תצלומים משלהם. התצלומים יהיו רכושה של חברת גוגל שתוכל להשתמש בהם גם למטרות אחרות. בעלי החנויות יוכלו לבקש שהתצלומים יוסרו, אך בגוגל לא מתחייבים להיעתר לבקשות אלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים