מלם-תים תייצג את חברת אנטנה ותספק פתרונות מובייל לארגונים

במסגרת ההסכם תשווק חברת SRL, זרוע המוצרים של מלם, את AMP - הפלטפורמה של אנטנה שמיועדת לארגונים המעוניינים לפתח יישומי מובייל ● המערכת מאפשרת לפתח קוד מקור ולהפעיל אותו על כלל המכשירים הניידים ומערכות ההפעלה השונות

מלם מערכות, מקבוצת מלם-תים, חתמה על הסכם ייצוג בלעדי עם חברת אנטנה (Antenna) הבינלאומית, שמספקת פתרונות מובייל לעסקים.

במסגרת ההסכם תשווק חברת SRL, זרוע המוצרים של מלם, את AMP – הפלטפורמה של אנטנה שמיועדת לארגונים המעוניינים לפתח יישומי מובייל. אנטנה מאפשרת לפתח קוד מקור ולהפעיל אותו על כלל המכשירים הניידים ומערכות ההפעלה השונות. לדברי החברה, היא מקטינה בכך בצורה משמעותית את עלויות הפיתוח של יישומים המיועדים להיות בשימוש למכשירים ניידים מגוונים. בנוסף, היא מאפשרת לארגון לנהל את פעילות המובייל תוך אינטגרציה מלאה למערכות ארגוניות שונות, בהן סאפ (SAP) ואורקל (Oracle).

יצוין, כי הפלטפורמה של אנטנה נבחרה על ידי גרטנר (Gartner) כפלטפורמת מובייל מובילה לארגונים וכי מערכות החברה מותקנות אצל יותר מ-300 ארגונים גדולים ברחבי העולם.

ספי גל-עזר, מנכ"ל מלם מערכות, אמר ש-"החברה סימנה לעצמה את תחום המובייל כאחד ממנועי הצמיחה שלה ובחרה לייצג בישראל את אנטנה לאחר בחינה מעמיקה של הפתרונות העולמיים בתחום".

בוגדן פדורקיוב, סגן נשיא לפעילות בינלאומית באנטנה, "ארגונים מאמצים בתקופה זו את תחום המובייל כחלק מהמגמה הטכנולוגית המתפתחת ביותר של המאה ה-21. למלם יש הבנה עמוקה של הצורך בשוק הישראלי לספק למשתמשים יישומים המותאמים לכלל המכשירים, במטרה לאפשר נגישות גבוהה במיוחד וחשיפה רבה בקרב משתמשי הקצה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים