מירב ספקטורובסקי-ששון, בנק הפועלים: "תוכן בסלולר זה לא לקחת אינטרנט ולכווץ אותו"

"יש להבין מה קורה בכל אחד מהחוויות והמצבים ואיך לקוח היה רוצה לצרוך את התוכן באופן שמותאם לו מחד ומותאם לערוץ מאידך", אמרה ספקטורובסקי-ששון, מנהלת אגף בנקאות ישירה בבנק הפועלים ● לדבריה, "הלקוחות מצפים מאיתנו לתת כל שירות דרך הטלפון הסלולרי; לכן, אנחנו משקיעים המון אנרגיה בחוויה המצופה ללקוח"

"המשמעות של יצירת תוכן והבאתו בעולם הסלולרי היא לא לקחת את התוכן והיישומים בעולם האינטרנט ולכווץ אותם. יש להבין מה קורה בכל אחד מהחוויות והמצבים ואיך לקוח היה רוצה לצרוך את התוכן באופן שמותאם לו מחד ומותאם לערוץ מאידך", כך אמרה מירב ספקטורובסקי-ששון, מנהלת אגף בנקאות ישירה בבנק הפועלים.

ספקטורובסקי-ששון דיברה בפאנל שנערך במסגרת התחרות השנתית לאתרי אינטרנט ומובייל, Webi 2011. התחרות התקיימה זו השנה השביעית ברציפות על ידי קבוצת אנשים ומחשבים. טקס הענקת הפרסים לאתרים הזוכים נערך אתמול (א') במלון שרתון תל אביב, בהשתתפות נציגי הארגונים הזוכים ובהנחיית פלי הנמר, יזם ונשיא אנשים ומחשבים. מנחה הפאנל היה עידו לוי, יושב ראש חבר השופטים של התחרות.

לדברי ספקטורובסקי-ששון, "יש לנו, בבנק הפועלים, צוותים שמשקיעים בעולמות התוכן השונים, לרבות באינטרנט ובסלולר, אנרגיה רבה. רק כך ניתן להגיע למצב של מובילות. הערוצים הללו מביאים לנו את היכולת לברוא משהו חדש, יש פה יכולות נוספות".

היא הוסיפה, כי "הטלפון הסלולרי שלנו הוא שעון מעורר, והוא הדבר הראשון שאנחנו רואים בבוקר והדבר האחרון שרואים בלילה. הלקוחות מצפים מאיתנו לתת כל שירות דרכו. לכן, אנחנו משקיעים המון אנרגיה בחוויה המצופה ללקוח, כי הפלטפורמות מעניינות ויש על גביהן פתרונות".

מורן כץ, עורכת חדשות ערוץ 2 באינטרנט. צילום: קובי קנטורפועלים קונקט, אמרה ספקטורובסקי-ששון, "הוא יישום מורכב מבחינה טכנולוגית שבא לתת משהו חשוב מול הלקוחות, לספק חוויה רב ערוצית מוכללת. הלקוחות מקבלים במסגרתו בנקאי אישי בכל הערוצים". לדבריה, "המורכבות היא בלחבר את כל המערכות כך שנראה תמיד היסטוריה מלאה של הלקוח, ניתן מענה מלא לגל הדרישות ונספק את כל פריטי המידע, למעט מה שהרגולציה מונעת. מעבר לכך, הלקוח יכול לעבוד איך שהוא רוצה". היא סיפרה, כי "הלקוחות לא האמינו בהתחלה. הם חשבו שהבנקאי הוא מכונה. היה גם קשה לבנות זאת מבחינה תהליכית".

"המודל שלנו – CNN"

מורן כץ, עורכת חדשות ערוץ 2 באינטרנט, ציינה ש-"ייסדנו את החדשות ברשת לפני שנה וחצי. המודל שעמד לנגד עינינו היה זה של CNN, משמע – ערוץ שמספק חדשות מסביב לשעון בשעות המשלימות את הטלוויזיה, מתשע בבוקר ועד חמש אחר הצהריים".

"אנחנו מעבירים חדשות בשידור חי עם מגיש, וכך אנחנו משלימים את החדשות בטלוויזיה", פירטה. "לצד המגיש באולפן, יש לנו כתבים הפזורים בשטח. הם נושאים עימם מערכת מבוססת סלולר, שבעזרתה הם יכולים להעביר במהירות תמונות מהזירה שבה הם נמצאים, למשל פיגוע או תאונת דרכים. בתוך שבע דקות אנחנו יכולים לתת לגולשים תמונות ממקום האירוע לצד ראיונות מהשטח".

בנוסף, אמרה כץ, "אנחנו מאוד פעילים בעולמות הסלולר והרשתות החברתיות – בפייסבוק (Facebook) ובטוויטר (Twitter). היינו ערוץ החדשות הראשון בארץ שטיפל במדיה החברתית, ויש לנו אדם שאחראי על הפעלתה. המטרה שלנו היא ליצור דו-שיח עם הגולשים".

לדברי כץ, חדשות ערוץ 2 באינטרנט היו היישום עם הכי הרבה הורדות ברשת ביום של חזרתו מהשבי של גלעד שליט. "אף על פי היו באותו יום שידורי טלוויזיה רציפים, גם הצפייה בסלולר הפכה למשמעותית. באותו היום, הייתה לנו צפיית שיא באתר, מאז הקמתו".

בסיום דבריה תיארה כץ את פרויקט שבעת פלאי ישראל – המקביל המקומי לשבעת פלאי תבל. "הגולשים כתבו בפייסבוק מה לדעתם צריך להיות אתר התיירות המוביל במדינה", אמרה. "ועדה של אנשי משרד התיירות וצוות ערוץ 2 בחרה לפי הצבעות גולשים את עשרת האתרים הפופולריים מתוך הצעות רבות שהועלו". היא ציינה, כי "הפרויקט נעשה בשיתוף עולה עם הטלוויזיה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ברק אהרון

    מי זו כץ? לא ראיתי אותה מעולם על גבי מסך....חבל! גם אינטליגנטית בטירוף כמשתמע מהידיעה וגם ניראת מדהים. נ.ב ניראה לי כי הקונספט של ערוץ האינטרנט יביא באמת לשינוי עידן החדשות כפי שהכרנו אותו עד העשו האחרון.

אירועים קרובים