איציק מלאך, בנק לאומי: "בתעשייה רב-ערוצית, הבנק נדרש לתת פתרון לכל הלקוחות"

"הלקוחות 'מצביעים ברגליים' - משתמשים בערוצים האלקטרוניים שלנו; זו ההוכחה שחזון בנק לאומי, לייצר זירת מסחר אלקטרונית אמינה ובטוחה, הצליח", אמר מלאך, משנה למנכ"ל בנק לאומי וחבר הנהלת הבנק ● לדבריו, "האמון הוא אחת הסיבות המהותיות לביצוע מסחר מקוון באינטרנט וההוכחה לכך היא הלקוחות שמאמינים ברשת"

"אנחנו מצויים בעולם רב-ערוצי, שבמסגרתו הבנק נדרש לתת מענה עבור לקוחותיו בכל המגזרים – הפרטי והקמעונאי – ובכל הערוצים", כך אמר איציק מלאך, משנה למנכ"ל בנק לאומי וחבר הנהלת הבנק.

מלאך דיבר בפאנל שנערך במסגרת התחרות השנתית לאתרי אינטרנט ומובייל, Webi 2011. התחרות נערכת זו השנה השביעית ברציפות על ידי קבוצת אנשים ומחשבים. טקס הענקת הפרסים לאתרים הזוכים נערך אתמול (א') במלון שרתון תל אביב, בהשתתפות נציגי הארגונים הזוכים ובהנחיית פלי הנמר, יזם ונשיא אנשים ומחשבים. מנחה הפאנל היה עידו לוי, יושב ראש חבר השופטים של התחרות.

לדברי מלאך, "הלקוחות 'מצביעים ברגליים', משמע – משתמשים בערוצים הללו. זו ההוכחה שחזון בנק לאומי, לייצר זירת מסחר אלקטרונית אמינה ובטוחה, הצליח. האמון הוא אחת הסיבות המהותיות לביצוע מסחר מקוון באינטרנט וההוכחה לכך היא הלקוחות שמאמינים ברשת".

"פרויקט לאומי דיגיטל מצביע על השימוש המסיבי ההולך וגדל בחזון זה", אמר מלאך. "הלקוחות נהנים ממנו הן פונקציונלית והן חווייתית". הוא הוסיף, כי הטכנולוגיות שהבנק משתמש בתעשייה הן המתקדמות ביותר".

"אנחנו משתדלים לספק פתרונות גנריים, עם זמן הגעה קצר לשוק", הוסיף מלאך. "היתרונות הם כפולים: הלקוחות מרוצים, ולכן הם מצטרפים ופועלים בערוץ זה, ומבחינתנו מדובר בחלק מתהליך של התייעלות".

רויטל הנדלר, מייסדת אול ג'ובס. צילום: קובי קנטור"המטרה היא שהפעילות בערוץ הדיגיטלי תהיה גדולה יותר מאשר זו שבערוץ הסניפי", סיכם. "למרות זאת, יש לציין שתמיד יהיו פעילויות שייעשו מול הבנקאי בסניף. לצידן, יש פעולות טכניות שיכולות להיעשות ללא תיווך של בנקאי, וזה יהיה יותר זול – הן לבנק והן ללקוח".

"אנחנו ממציאים את עצמנו מחדש כל הזמן"

רויטל הנדלר, מייסדת אתר הדרושים אול ג'ובס, דיברה אף היא במסגרת הפאנל. היא אמרה, כי "ב-2004 גיליתי צורך חדש. חיפשתי עבודה ואז ראיתי המון אתרי דרושים, אולם אי אפשר היה לצלוח אותם. לא הבנתי איך, לעזאזל, אף אחד לא חשב לרכז את כל המשרות במקום אחד. זה מה שעשינו".

כיום, אמרה הנדלר, "צריך להמציא את עצמנו מחדש כל הזמן. עצם העובדה שאנחנו מובילים לא מהווה ערובה שכך יהיה גם בעתיד. זה לא אומר שסיימנו להקשיב לשוק ולברר מהו הצורך הנוכחי בעולם חיפוש העבודה". היא ציינה, כי "באנו עם מודל שכמעט לא היה קיים בעולם, למעט שתי מדינות".

"המטרה היא להביא את כל היצע השוק של הדרושים למקום אחד, כך שהפונה יכול לבחור", אמרה הנדלר. היא ציינה, כי אתר אול ג'ובס משתלב גם בעולם המדיה החברתית. "יש בעמוד הפייסבוק (Facebook) שלנו צוות מומחים. הם עונים על שאלות של גולשים ומספקים מענה לעולם חיפושי העבודה". היא הוסיפה, כי "אחרי שלוש שנים, נכנסנו לעולם ה-B2B. התחלנו לתת שירותים למגייסים".

"ההבדל העיקרי בינינו לבין המתחרים הוא בכך שאנחנו הגונים, אף אם זה כרוך בהפסדים", הוסיפה הנדלר. "הקפדנו שהבאנרים שלנו יהיו רק בתחום התעסוקה. אצלנו גולשים מביטים על באנרים, כי הם רלוונטיים. גם הפרסום שלנו הוא תלוי חיפוש".

הנדלר סיכמה בציינה, כי "יש הרבה מה לעשות בעולם הגיוסים של כוח אדם באינטרנט".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים