מיינדיו הטמיעה מערכות איחסון של EMC בטליט בפרויקט בהיקף כמיליון שקלים

במסגרת הפרויקט החליפה החברה את המערכות הקודמות שלה מתוצרת סאן-אורקל לשתי מערכות איחסון מאוחדות מדגם VNX 5300 של EMC ● עוד הוטמעה מערכת של EMC שתשמש את חטיבת הפיתוח של טליט, הפועלת בסביבת ClearCase ● הפרויקט בוצע בשני מרכזי הנתונים של החברה - בישראל ובאיטליה

מיינדיו (MindU) הטמיעה מערכות איחסון של EMC בטליט (Telit), בפרויקט שארך כשלושה חודשים והסתיים באחרונה. היקפו הכספי נאמד במיליון שקלים.

טליט עוסקת בתחום התקשורת האלחוטית בין מכונות ומחשבים (machine-to-machine communication). הפרויקט שאותו ביצעה מיינדיו נעשה בשיתוף מחלקת ה-IT שלה. במסגרת הפרויקט החליפה החברה את המערכות הקודמות שלה מתוצרת סאן-אורקל (Sun-Oracle) לשתי מערכות איחסון מאוחדות מדגם VNX 5300 של EMC. עוד הוטמעה מערכת של EMC שתשמש את חטיבת הפיתוח של טליט, הפועלת בסביבת ClearCase. מערכות האיחסון הוטמעו בשני מרכזי נתונים של החברה – באיטליה ובישראל.

מערכות ה-VNX תומכות ביישומים עסקיים הקריטיים של טליט, בהן מערכות סאפ (SAP), מערכות הדואר האלקטרוני, הפורטל הארגוני ומערכות ייעודיות של חטיבת ההנדסה בחברה. מערכות האיחסון שהוטמעו פועלות בתצורה של שכפול מסונכרן ביניהן, על מנת לאפשר למערכות הקריטיות של טליט רמת ביצועים מרבית וזמינות גבוהה.

לדברי יוחנן שרון, סמנכ"ל מערכות מידע גלובלי בטליט, "כחלק מהפתרון שלנו להתאוששות מאסון, הטמענו לפני שנה וחצי מערכות איחסון של אורקל במרכזי הנתונים שלנו בישראל ובאיטליה. לאור הגידול בצרכי ניהול המידע של החברה והדרישה לשיפור הביצועים והיעילות, החלפנו אותן במערכות EMC". הוא אמר, כי "ההגירה המלאה של כל המערכות לסביבת האיחסון החדשה בוצעה ללא כל הפרעה למשתמשי הארגון".

שרון הוסיף, כי "הקמנו מערך איחסון ייעודי לחטיבת ההנדסה וחידשנו את כל השכפולים בין האתרים. אנחנו חווים שיפור משמעותי בביצועי המערכות הנשענות על תשתיות אלה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים