ארגון אנונימוס: בקרוב נפיל את פייסבוק

חברי הארגון הודיעו, כי יפילו את הרשת החברתית הפופולרית ב-5 בנובמבר, "בשם השמירה על הפרטיות" ● "חברת פייסבוק מוכרת את המידע לסוכנויות ממשל ומעניקה גישה לחברות אבטחה כדי שיוכלו לרגל אחרי אנשים בכל רחבי העולם", נכתב בהודעה מטעם אנונימוס ● לטענת הארגון, "חלק מאנשי אבטחת המידע שנהנים מגישה למידע בפייסבוק עובדים עבור משטרים טוטליטריים, דוגמת ממשלות מצרים וסוריה"

האם משתמשי פייסבוק (Facebook) לא יוכלו לגלוש ברשת החברתית האהובה עליהם החל מ-5 בנובמבר? ארגון ההאקרים אנונימוס (Anonymous) הודיע, כי חבריו מתכוונים להפיל את האתר בתאריך זה. בהודעה קוראים חברי הארגון להאקרים "ולכל מי שחופש המידע יקר לליבו להצטרף למאמץ ולהפיל את רשת פייסבוק בשם השמירה על הפרטיות".

על פי ההודעה, "חברת פייסבוק מוכרת את המידע לסוכנויות ממשל ומעניקה גישה לחברות אבטחה כדי שיוכלו לרגל אחרי אנשים בכל רחבי העולם." לטענת הארגון, "חלק מאנשי אבטחת המידע שנהנים מגישה למידע בפייסבוק עובדים עבור משטרים טוטליטריים, דוגמת ממשלות מצרים וסוריה".

חברי הארגון המשיכו וטענו, כי הרשת החברתית "מייצגת גישה שהיא ההיפך הגמור מזו של ארגון Antisec. איש אינו בטוח מפניהם או מפני הממשל. יום אחד תביטו לאחור, תבינו שצדקנו לאורך כל הדרך ותודו לנו". לדבריהם, "אנחנו לא מבקשים לפגוע בכם אלא להציל אתכם".

לא ניתן היה לקבל תגובה מחברת פייסבוק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים