בעקבות ההחלטה לסייע למשטרת בריטניה: הבלוג הרשמי של RIM הושחת

ארגון בשם Team Poison לקח אחריות על המעשה, ודיווח כי אנשיו פרצו לבלוג של יצרנית הבלקברי ● הארגון איים לפרסם את מסד הנתונים של RIM אם החברה תמסור למשטרה מידע שיוביל למעצרים ● תוכנת בלקברי מסנג'ר היא אחד מאמצעי התקשורת העיקריים שמשמשים את מי שעומדים מאחורי המהומות בבריטניה בשל היות המכשירים מוצפנים ומאובטחים ● חבר הפרלמנט הבריטי, דייוויד למי, קרא להשעות את השימוש בבלקברי בשל היתרון שיש לעבריינים על המשטרה

בלוג בלקברי (Blackberry) הרשמי של חברת RIM (ר"ת Research In Motion) הושחת אתמול (ג') בעקבות ההחלטה של החברה לסייע למשטרת בריטניה במאמציה לדיכוי המהומות שפרצו ברחבי המדינה.

לא ברור עדיין אופי הסיוע שהחליטה RIM להעניק למשטרה הבריטית, ולא ניתן היה לקבל תגובה מדובר החברה. עם זאת, בהודעה שפרסמה RIM בטוויטר (Twitter) נכתב, כי "אנשי החברה מזדהים עם הנפגעים מהמהומות בלונדון. פנינו לרשויות והצענו את עזרתנו בכל דרך אפשרית".

בתגובה פרסם ארגון המתקרא Team Poison הודעות בטוויטר ובבלוג בלקברי הרשמי של חברת RIM ובה ציין, כי אנשיו הם אלה שפרצו לאתר. הארגון איים לפרסם את מסד הנתונים של RIM אם החברה תמסור למשטרה בממלכה מידע שיוביל לביצוע מעצרים.

תוכנת בלקברי מסנג'ר (Blackberry Messenger) היא אחד מאמצעי התקשורת העיקריים שמשמשים את אלה שעומדים מאחורי המהומות בבריטניה. בסקר שתוצאותיו פורסמו לא מכבר נמצא, כי 37% מבני הנוער בבריטניה משתמשים במכשירי בלקברי. RIM גאה בכך שבניגוד לאמצעי תקשורת אחרים, המסרים המועברים במכשירי בלקברי מוצפנים ומאובטחים.

חבר הפרלמנט הבריטי דייוויד למי קרא להשעות את השימוש במכשירי בלקברי משום שלדבריו, "אפילו עבריינים לא מתוחכמים נהנים מיתרון על המשטרה והאמצעים המתקדמים שלה כאשר הם משתמשים בתוכנת בלקברי מסנג'ר – תוכנה שהמידע בה מוצפן ואינו נגיש למשטרה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים