Compuware רכשה את DynaTrace תמורת 256 מיליון דולרים

החברה הנרכשת מציעה תוכנה לניהול ביצועים של יישומים ● פתרונות PurePath של DynaTrace מסייעים למפתחים למטב את ביצועי התוכנה לאורך מחזור החיים של פיתוח המוצרים ● בכוונת Copmuware לשלב אותם בחבילות Gomez ו-Vantage APM

חברת Compuware, המפתחת של תוכנת Gomez APM, הודיעה שרכשה את החברה הפרטית DynaTrace, שמציעה תוכנה לניהול ביצועים של יישומים. סכום הרכישה עומד על 256 מיליון דולרים במזומן. העסקה נסגרה באחד ביולי.

"ארגונים זקוקים כיום לפיתוח ואספקה מהירים של יישומים עתירי ביצועים שמניבים הכנסות, מגבירים את שביעות הרצון של הלקוחות ותורמים למותג", אמר בוב פול, מנכ"ל Compuware. "כדי לעמוד בדרישות אלה, חייבות מחלקות המיחשוב לקבל תמונה של הביצועים בכל עסקה – מהפיתוח דרך הבחינה ועד לייצור. יחדיו, מאפשרים הפתרונות של Compuware ו-DynaTrace למחלקות המיחשוב לתת מענה לדרישות של היחידות העסקיות לביצועים וגמישות באמצעות תמונה חסרת תחרות של חוויית המשתמש – במיחשוב ענן, ביישומים מרוכבים או בסביבות מסורתיות".

פתרונות PurePath של DynaTrace מסייעים למפתחים למטב את ביצועי התוכנה לאורך מחזור החיים של פיתוח המוצרים. בכוונת Copmuware לשלב את פתרונות PurePath בחבילות Gomez ו-Vantage APM.

"השילוב בין היכולות של Compuware לאלה של DynaTrace יעניק בידול תחרותי", אמר סטיב טאק, מנהל הטכנולוגיה הראשי של Compuware. החברה הבטיחה, כי כמעט כל 180 המנהלים והעובדים של DynaTrace יישארו במשרותיהם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים