eWave פיתחה והטמיעה מערכות שירות לקוחות בהרץ ישראל בפרויקט בהיקף יותר ממיליון שקלים

המערכות הוקמו בחברת קשר רנט א קאר, זכיינית הרץ בארץ, ועלו לאוויר באתר הרץ ישראל ● ניתן לקבל באמצעותן מידע, לבצע פעולות ולהזמין רכב בארץ ובחוץ לארץ - והכול אונליין ● היא מיועדת לשימושם של לקוחות פרטיים ועסקיים כאחד, כמו גם של סוכנים, ספקים ומנהלי ציי רכב

רכישה מוצלחת נוספת. eWave

eWave פיתחה והקימה מערכות לשירות עצמי באינטרנט עבור הרץ (Hertz ) ישראל. הפרויקט ארך כשלושה חודשים והמערכת עלתה לאוויר אתמול (א'). היקפו עומד על יותר ממיליון שקלים

המערכות הוקמו בחברת קשר רנט א קאר, זכיינית הרץ בישראל, המשמשת כנציגות המקומית של תאגיד השכרת הרכב העולמי. הן עלו לאוויר באתר הרץ ישראל, ששודרג אף הוא באחרונה על ידי eWave.

באמצעות המערכות, יכולים לקוחות פרטיים ועסקיים כאחד לקבל מידע, לבצע פעולות ולהזמין רכב בארץ ובחוץ לארץ. כך גם סוכנים, ספקים, מנהלי ציי רכב וכדומה. באתר פותח אזור אישי מורחב עם מבצעים, שוברים, הצעות מחיר והיסטוריית לקוח, והוא אף כולל אפשרויות רישום ותפעול לחברי מועדון, ניהול ציי רכב, ניהול סוכני משנה ועוד. בנוסף, הוקמו אתר ליסינג פרטי ומערכת ייעודית לסוכנים, המאפשרת להם לבצע השוואה למחיר רכב חדש, לקבל חבילות שונות – כולל ביטוח ותחזוקה במקרה הצורך – ולבצע דרכה את ההשכרה עצמה.

לדברי אריאל טובל, מנהל המגזר הפרטי בהרץ ישראל, "במסגרת הפרויקט פותחה מערכת ממשקים מתוחכמת, המקשרת בין האתר למערכות הרץ ישראל והרץ העולמית, בשילוב לוגיקה עסקית מורכבת עבור תהליכי ההשכרה והתפעול".

שאולי נקר, סמנכ"ל פרויקטים ב-eWave, ציין ש-"המערכות החדשות פותחו בטכנולוגיות דוט.נט, תוך שימוש נרחב בתשתיות תוכנה ייעודיות של eWave בתחומי השירות העצמי והמסחר האלקטרוני".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים