בזק און ליין תקים ותתפעל מוקד שירות טלפוני עבור משרד הבריאות; ההיקף: מיליוני שקלים בשנה

מדובר בפעם הראשונה שבה יפעיל המשרד מוקד מענה טלפוני מאויש לפניות הציבור ● המוקד יספק שירותי מידע שונים, דוגמת מסירת מידע כללי לאזרחים, בירור סטטוס הגשת בקשות רישוי עסקים, זימון פגישות לגורמים מקצועיים ושירותי גבייה ● החוזה נחתם לשלוש שנים, עם אופציה להארכה

בזק און ליין מקבוצת בזק תקים ותתפעל מוקד שירות טלפוני עבור משרד הבריאות. ההקמה של המוקד החלה לפני ימים אחדים ותסתיים בעוד כמה חודשים. החוזה נחתם למשך שלוש שנים, עם אופציה להארכה, ועלותו עומדת על מיליוני שקלים בשנה.

מדובר בפעם הראשונה שבה יפעיל המשרד מוקד מענה טלפוני מאויש לפניות הציבור. המוקד יספק שירותי מידע שונים, דוגמת מסירת מידע כללי לאזרחים, בירור סטטוס הגשת בקשות רישוי עסקים, זימון פגישות לגורמים מקצועיים ושירותי גבייה. השירותים יינתנו באמצעות הטלפון, כמו גם באינטרנט, דואר אלקטרוני, פקס ודואר רגיל. בשעת חירום יופעל המוקד 24 שעות ביממה. משרד הבריאות הוא האחראי על התכנים שימסרו הנציגים לאזרחים. בשלב הראשון יופעלו בכל פרק זמן נתון 20 עמדות, ולאחר מכן תישקל הגדלת כמות העמדות, על פי כמות הפניות שתגענה מהאזרחים.

ערן קריסטל, מנכ"ל בזק און ליין, אמר, כי המוקד יפעל באחד מאתרי החברה בדרום הארץ, או באתר חדש שייבחר. "נפעל לקידום התעסוקה בקרב תושבי האזור, כחלק מהכוונה המשותפת למשרד הבריאות ולנו לקדם תעסוקה בפריפריה", ציין.

חברת הקול סנטר בזק און ליין הוקמה בשנת 2000, ומונה 1,200 עובדים בשני אתרים מרכזיים – בקריית מלאכי ובבאר שבע.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים