חדש בכנסת: שדולה למען שימוש נבון באינטרנט

השדולה תעסוק בהסברה ובמניעת סכנות הכרוכות בגלישה ברשתות חברתיות, ובמיוחד בפייסבוק ● היא תוקם על ידי ח"כ זאב בילסקי ותפעל בשיתוף פעולה עם עמותת אשנ"ב ● לדברי ח"כ בילסקי, יש מקום לשדולה "לאור המקרים הקשים שהתרחשו בשנים האחרונות בגלישה דרך פייסבוק, בעיקר בקרב בני נוער"

שדולה חדשה בכנסת תפעל למען שימוש נבון ברשת, ותעסוק בהסברה ובמניעת סכנות הכרוכות בגלישה ברשתות חברתיות. מקים השדולה הוא ח"כ זאב בילסקי (קדימה), והיא תפעל בשיתוף עם עמותת אשנ"ב.

השדולה תושק בכנס שיתקיים בחודש הבא, ביום השנה למותו של החייל ערן אדרת ז"ל, בנו של ד"ר אבשלום אדרת, ממייסדי אשנ"ב. תשתתף בו לימור מזרחי, אמו של דודאל מזרחי ז"ל, שהתאבד לאחר שספג הצקות והטרדות בפייסבוק (Facebook).

דוברים נוספים שיישאו דברים במהלך האירוע הם ברוך הינוך, יושב ראש אשנ"ב, ד"ר ישע סיון, ראש התוכנית לניהול ומערכות מידע במכללה האקדמית תל אביב-יפו, וח"כ בילסקי. עו"ד יהונתן קלינגר, חבר הנהלת אשנ"ב, יכריז בכנס על השלמת פיתוח כפתור מצוקה בפייסבוק. הכפתור, שפותח בעזרתם של תלמידי תיכון מגבעת ברנר, יסייע לילדים שחשים שנקלעו למצוקה בעת פעילות ברשת החברתית.

ח"כ בילסקי אמר, כי "לאור המקרים הקשים שהתרחשו בשנים האחרונות בגלישה דרך פייסבוק, בעיקר בקרב בני נוער, החלטתי שיש מקום להקים שדולה בכנסת שתעלה על סדר היום את נושא הסכנות שבגלישה בפייסבוק והדרכים למניעתן".

קבוצת אנשים ומחשבים תומכת ומסייעת לעמותת אשנ"ב בפעילויותיה השונות במשך כל השנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים