NGSoft רוכשת את מנטיס תמורת כחמישה מיליון שקלים

החברה הרוכשת מתחמה בפיתוח פתרונות תוכנה ויישומי אינטרנט, ואילו הנרכשת פועלת בתחום איפיון, עיצוב ופיתוח אתרים ויישומי רשת ● רכישת מנטיס נועדה לחזק ולהעמיק את פעילותה של NGSoft בעולם הפיתוח לסביבת האינטרנט והמובייל

חברת NGSoft, השייכת לקבוצת החברות שבשליטת BATM, הודיעה על רכישת מלוא הבעלות על חברת מנטיס, שנמצאת כיום בבעלות המייסד, רונאל מור (60%), ושידורי קשת (40%). סכום העסקה לא נמסר, אולם גורמים בענף מעריכים אותו בארבעה עד חמישה מיליון שקלים.

NGSoft מתחמה בפיתוח פתרונות תוכנה ויישומי אינטרנט, ואילו מנטיס פועלת בתחום איפיון, עיצוב ופיתוח אתרים ויישומי רשת. החברה הנרכשת נוסדה ב-1994 על ידי רונאל מור, שמנהל אותה עד היום ונחשב לאחד מחלוצי העיצוב לאינטרנט בישראל. בין לקוחותיה נכללים מותגים ידועים כמי עדן, דלתא גליל, סאנדיסק (Sandisk), נטפים, Easy Forex וקומברס (Comverse).

רכישת מנטיס נועדה לחזק ולהעמיק את פעילותה של NGSoft בעולם הפיתוח לסביבת האינטרנט והמובייל. העסקה מבוצעת כמעט שנה לאחר ש-NGSoft רכשה את חברת בלורה, המתמחה באפיון חוויית משתמש ועיצוב – UX. בעקבות הרכישה תעסיק NGSoft כ-180 עובדים.

אלכס קפלון, מנכ"ל NGSoft, אמר, כי "מנטיס היא אחד מבתי העיצוב הגדולים בישראל למדיה אינטראקטיבית. החברה בולטת בעיצוב מקורי, בשימוש בטכנולוגיות גרפיות חדשות וביכולת החיבור ביניהם. היא מספקת פתרונות לבניית אתרים, ממשקים למוצרי תוכנה, עיצוב תדמית, מצגות פלאש ועוד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים