ארטנט, מגלקום וארדן תכננו והקימו מרכז מיחשוב בבנק מרכנתיל דיסקונט; ההיקף: מיליוני שקלים

הפרויקט נשא את השם "מגדל היובל", וכלל הקמה של חדר מחשב בשטח של 150 מ"ר ● כמו כן, הותקנו במסגרתו מערכות תקשורת העומדות בתקני אבטחה ובקרה מחמירים, מערכות טיפול באנרגיה ברמת יתירות גבוהה ומערכות מולטימדיה חדישות

ארטנט מקבוצת אמן, מגלקום וקבוצת ארדן תכננו והקימו מרכז מיחשוב בבנק מרכנתיל דיסקונט. הפרויקט בוצע במהלך 2010 והסתיים לפני ימים אחדים, והיקפו הכספי עומד על מיליונים בודדים של שקלים.

הפרויקט נשא את השם "מגדל היובל", וכלל הקמה של חדר מחשב בשטח של 150 מ"ר וכן התקנת מערכות תקשורת העומדות בתקני אבטחה ובקרה מחמירים, מערכות טיפול באנרגיה ברמת יתירות גבוהה ומערכות מולטימדיה חדישות.

ארטנט הייתה אחראית על התכנון, בחירת הספקים והליווי המלא של הפרויקט, כולל בקרה על ההעברה של המערכות הבנקאיות והפעלתן. מומחי החברה ליוו את אנשי הבנק משלב התכנון המוקדם, הכנת המכרזים השונים, בחירת הקבלנים, הפיקוח על העבודה ועד החיבור מחדש של המשתמשים. כמו כן, טיפלו אנשי ארטנט בנושא תכנון מעבר החברה והפעלת המערכות. מערכות התקשורת הוקמו על ידי מגלקום ומערכות החיווט והחשמל – על ידי ארדן. במסגרת הפרויקט אף הותקנו תשתיות תקשורת הכוללות כבילה ותשתיות פסיביות נוספות, מערכות מולטימדיה וציוד אקטיבי, כולל הרחבה של חדר העסקות, התקנת מתגים ומערכות שונות.

לדברי צבי שובל, סמנכ"ל התפעול בבנק מרכנתיל דיסקונט, "חדר המחשב החדש מאופיין ביתירות גבוהה, המאפשרת לנו שימוש בכל סוגי הציוד המודרני עם אפשרות להתרחבות עתידית. החלפת מערכות התקשורת תאפשר לנו לייעל את השירות ללקוחות ולרתום את הטכנולוגיות החדישות בתחום לתועלתנו. המערכות שהותקנו והוטמעו בחדר המחשב מאפשרות מתן שירותים מתקדמים לכלל לקוחות הבנק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים