!We מקבוצת חילן טק רכשה את אנקור מערכות תמורת 32 מיליון שקלים

הסכם הרכישה נחתם אמש (ג'), והיא צפויה להסתיים בשבועות הקרובים, לאחר אישור הממונה על ההגבלים העסקיים ● אבי באום, המנכ"ל והבעלים של חילן טק, אמר לאנשים ומחשבים, כי "הרציונל מאחורי הרכישה הוא הגדלת הפעילות שלנו בעולם ה-IT, תוך יצירת סינרגיה וחיבור בין תחומי הפעילות של שתי החברות" ● שריג צור, מנכ"ל אנקור בשש השנים האחרונות, והנהלת החברה ימשיכו לעמוד בראשה גם לאחר הרכישה

אבי באום, מנכ"ל ובעל השליטה בחילן ויו"ר נס

!We מקבוצת חילן טק רכשה את אנקור מערכות תמורת 32 מיליון שקלים. הסכם הרכישה נחתם אמש (ג'), והיא צפויה להסתיים בשבועות הקרובים, לאחר אישור הממונה על ההגבלים העסקיים.

חילן טק רכשה את !We ב-2008. היא משמשת כיום כזרוע ה-IT של הקבוצה, ופועלת בעולם ייעוץ ואינטגרציה של תשתיות ה-IT, עם התמחות בפרויקטי וירטואליזציה. החברה מונה 70 עובדים ומספקת פתרונות בתחומי האיחסון, הגיבוי, התאוששות מאסון, וירטואליזציה של שרתים, שולחנות עבודה ואיחסון, וכן פתרונות מיחשוב ענן ציבורי ופרטי, לצד אבטחת מידע ומיקור-חוץ.

אנקור מערכות הינה חברת אינטגרציה המספקת לכ-800 לקוחות עסקיים פתרונות בתחומי איחסון מרכזי, גיבויים מתקדמים, שירותי התאוששות מאסון והמשכיות עסקית. הכנסות אנקור ב-2010 נאמדו בכ-91 מיליון שקלים. החברה מונה 70 עובדים, ושריג צור, מנכ"ל אנקור בשש השנים האחרונות, והנהלת החברה ימשיכו לעמוד בראשה גם לאחר הרכישה.

אבי באום, המנכ"ל והבעלים של חילן טק, אמר בראיון לאנשים ומחשבים, כי "הרציונל מאחורי הרכישה הזו הוא הגדלת הפעילות שלנו בעולם ה-IT, תוך יצירת סינרגיה וחיבור בין תחומי הפעילות של שתי החברות. בשל הרכישה, נוכל להציע ללקוחות פתרון נרחב ומוכלל בעולמות המיחשוב השונים. שילוב הכוחות יאפשר לנו להציע ללקוחות שתי החברות ולארגונים נוספים בישראל פתרון תשתיות מלא וברמה הגבוהה ביותר".

האם בכוונתך לפטר עובדים בגלל הרכישה?

"לחלוטין לא. אני מעריך, כי הפעילות המשותפת של שתי החברות תגדל עקב הרכישה – דבר שיוביל לגיוס עובדים נוספים. המשך העסקתו של שריג צור היה חלק מתנאי הסכם הרכישה, הוא עושה עבודה מצוינת".

האם בכוונתך לרכוש חברות נוספות?

"בשלב זה עלינו לעכל את הרכישה הנוכחית. לא נהיה בכל מקום בעולם ה-IT, אלא רק במקום שבו נוכל לספק ערך מוסף ללקוחות הארגוניים. נתמקד בשלב זה בעולמות האיחסון, הווירטואליזציה ואבטחת המידע, שכן אנחנו נציגים בארץ של ארקסייט (ArcSight), שנרכשה על ידי HP. לצד !We, תחום שירותי ה-IT בקבוצת חילן טק כולל גם את פעילות QlikView בישראל בתחום הבינה העסקית (BI) ואת סקיור טרנדס (Secure Trends), נציגת טרנד מיקרו (Trend Micro) בישראל. בשלב מאוחר יותר השנה נבחן רכישות נוספות. אני משוכנע שהרכישה תביא למיזוג מוצלח של פעילויות".

אלי זיברט, יושב ראש דירקטוריון !We, אמר ש-"הרכישה תיצור סינרגיה בין שתי החברות. אנחנו השותף העסקי הבכיר ביותר של VMware בישראל ומובילים את השוק בתחום פרויקטי וירטואליזציה ותשתיות מערכות מידע. אנקור היא השותף העסקי הבכיר ביותר של נט-אפ (NetApp) בארץ ומובילה את השוק בפתרונות איחסון מרכזי. יחד, ייווצר לשתי החברות סל פתרונות משלים ובסיס לקוחות איתן".

זיברט הוסיף, כי "הצטרפותה של אנקור לקבוצה מציבה אותנו בחוד החנית של עולם תשתיות המיחשוב בישראל וכשותף עסקי של רוב ספקיות הענק של ה-IT. זוהי קפיצת מדרגה משמעותית עבורנו".

צור אמר, כי "הובלנו בשנים האחרונות, ואנחנו ממשיכים להוביל, את עולם תשתיות המיחשוב, ובעיקר את עולמות האיחסון, הגיבוי וה-DR. אנחנו שמחים להצטרף לקבוצת חילן ובטוחים, כי שילוב הכוחות ייצור יתרון סינרגטי עצום ללקוחות החברה ולעובדיה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים