טלדור תתפעל ותתחזק את מערכת מגנ"א ברשות לניירות ערך; היקף החוזה: 30 מיליון שקלים

המערכת מסייעת לרשות לניירות ערך בישראל לפקח על הבורסה ושוק ההון, תוך ניהול ובקרת תקינותם של כ-100 אלף דיווחים בהיקף כ-25 ג'יגה-בייט בשנה ● היקף החוזה הוא לחמש שנים בעלות של יותר מ-18 מיליון שקלים, עם אופציה להארכה לשלוש שנים, בעלות 12 מיליון שקלים ● טלדור תפעלה ותחזקה את המערכת עד היום במודל מיקור-חוץ, ותמשיך לעשות זאת בעקבות זכייתה במכרז החדש

טלדור זכתה במכרז לתפעול ותחזוקה במיקור חוץ של מגנ"א (מערכת גילוי נאות אלקטרונית) ברשות לניירות ערך. היקף החוזה הוא לחמש שנים בעלות של יותר מ-18 מיליון שקלים, עם אופציה להארכה לשלוש שנים, בעלות 12 מיליון שקלים.

מגנ"א פותחה והוטמעה ב-2003 על ידי טלדור, בפרויקט בהיקף עשרות מיליוני שקלים. בעת תכנון המערכת היו בעולם רק מערכות בודדות שהתמודדו עם דיווחים פיננסיים בצורה אלקטרונית. המערכת נועדה לספק לחברות הנסחרות בבורסת תל אביב ערוץ דיווח לציבור בזמן אמת, כמתחייב בחוק.

המערכת מסייעת לרשות לניירות ערך בישראל לפקח על הבורסה ושוק ההון, תוך ניהול ובקרת תקינותם של כ-100 אלף דיווחים בהיקף כ-25 ג'יגה-בייט בשנה. טלדור תפעלה ותחזקה את המערכת עד היום במודל מיקור-חוץ, ותמשיך לעשות זאת בעקבות זכייתה במכרז החדש.

המערכת פועלת ברמת זמינות של 99.95% מזה שבע שנים, תחת עומס של אלפי פעולות לדקה. היא עומדת בדרישות אבטחת מידע, גיבוי והתאוששות מחמירות: מחד, עליה לוודא את זהות המדווח ומנגד – לשמור על מהירות תגובה ורמת שירות גבוהה. זאת, כיוון שדיווח המוצג באיחור או דיווח מזויף עלולים לגרום לפגיעה כספית בגופים המדווחים. המערכת שפותחה כללה עמידות ברגולציות השונות, ושילבה בין מפתחות אבטחה, פתרון חתימה אלקטרונית וכן אתר אינטרנט שבו מוצג המידע לקהל הרחב.

המערכת משרתת באופן שוטף 3,000 משתמשים. מאז הקמתה, התקבלו במערכת בצורה אלקטרונית מאות אלפי דיווחים, דבר שתרם לאיכות הסביבה, שכן בעבר התבצעו הדיווחים במשלוחים של הודעות מנייר. במהלך העשור החולף שדרגה טלדור את המערכת בהתאם לדרישות הרשות: הוכנסו שיפורים במנגנון ההפצה, עודכנו תיקוני חקיקה שוטפים והמערכת הותאמה לכלל הדפדפנים בשוק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים