סנטריטי הטמיעה מערכת שליטה ובקרה ביחידה של חיל האוויר; ההיקף: מאות אלפי שקלים

המערכת מאפשרת בקרה בזמן אמת על זרימת הנתונים בחדר המבצעים של היחידה ופועלת בשירותם של עשרות משתמשים ● בעקבות ההטמעה, מקבלים המשתמשים חיווי בזמן אמת על תקינות התהליכים המוגדרים כמבצעיים, וכן יכולת למעקב אחר התפקוד של כלל המערכות המשולבות בפעילות חדר המבצעים ● ההטמעה ארכה שבועות ספורים בלבד - מה שאפשר את כניסתה המיידית לתפקוד מבצעי, באופן שמביא ליציבות גבוהה יותר של המערכות המנוטרות

סנטריטי (Centerity) השלימה בימים אלה את ישום מערכת השליטה והבקרה שלה, Centerity Monitor, ביחידה של חיל האוויר. המערכת נמכרה על ידי אלכסנדר שניידר והוטמעה על ידי אנשי סנטריטי ואנשי ה-IT ביחידה. הפרויקט החל בדצמבר 2010 וארך שבועות ספורים. היקפו המדויק של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בענף העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

היחידה שבה הוטמעה המערכת מפעילה חדר מבצעים, האוסף נתונים שונים ממערכות ייעודיות מבוזרות. מערכת השו"ב של סנטריטי מאפשרת בקרה בזמן אמת על זרימת הנתונים בו ופועלת בשירותם של עשרות משתמשים.

בעקבות הטמעת המערכת, מקבלים המשתמשים חיווי בזמן אמת על תקינות התהליכים המוגדרים כמבצעיים וכן יכולת למעקב אחר התפקוד של כלל המערכות המשולבות בפעילות חדר המבצעים. כך, יכולים אנשי היחידה לקבל חיווי גרפי באמצעות מפות דינמיות, שמציגות את זמינות המערכות המנוטרות, כמו גם מנגנון התראות פרו-אקטיבי שמסווג את התקלות השונות לבעלי התפקידים השונים, על פי מנגנון הרשאות.

פרק הזמן הקצר שארכה ההטמעה אפשר את כניסתה המיידית של המערכת לתפקוד מבצעי, באופן שמביא ליציבות גבוהה יותר של המערכות המנוטרות.

רועי קרן, מנכ"ל סנטריטי, אמר, כי "האתגר בפרויקט זה היה ביצירת סביבת בקרה בזמינות גבוהה במיוחד, שכן מדובר במערך IT המספק שירותים בזמן אמת ללקוחות מבצעיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים